2011. március 19., szombat

Ajjaj cicababa.................és társai.

Előzőleg már erről is írtam (http://klennerkata.blogspot.com/2010/12/felix.html), hogy az ABA tréningen tanult dolgokkal próbálom a Félixet szóra bírni.
Egyre ügyesebb!
Sok dolog van amit már megpróbál utánam mondani, de ez elég nehezen megy neki. Sok esetben összecseréli a hangokat. De a lényeg az, hogy próbálja!
Ami már (szinte) tökéletes, az a KÉREK szó. Nem csak kimondani tudja (ké.ek), hanem kérni is tud!
Sőt! Ezeket már mondja:
Ké.ek kakaó!
Ké.ek föszö (szörpöt)!
Ké.ek te.et (tejet)!
Ké.ek tuoli (túrórudit)

Amit még ügyesen mond, azok a számok 1-10-ig. Lehet, hogy csak számunkra érthető az ahogyan mondja, de nekem már ez is öröm.

Számomra viszont ez a legcukibb sztori a beszéddel kapcsolatban!
Az egyik délután elvittem magammal a Félixet kutyát sétáltatni, mivel az apunak nem volt kedve vigyázni rá (azt azért megígérte, hogy a a Félix nem bírja, akkor érte jön és hazaviszi).
A nagy körre mentünk, ami kb. 6 km hosszú. A Félix nagyon ügyin sétált. Kb. 4,5 km után kezdett csak nyafogni.
Felhívtam az aput, hogy jöjjön érte. Még kb. 500m-t kellett menni a megbeszélt talaálka helyig, de Félix egyre jobban fáradt és nyafogott. Egyszer csak megállt, rám nézett, és "közölte velem", hogy "Ajjaj Cicababa ajjaj"!:) (azaz nagyon fáradt vagyok már anya!)
Majdnem megzabáltam!:D

Én szoktam Őt néha Cicababának hívni.
Ő saját magát csak "lebabázza".:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése