2011. június 8., szerda

A Félixnek a mai napon kiesett az első tejfoga.
Mégpedig a jobb alsó 1-es.
Kis segítséggel történt a dolog.:)
Délután azt vettem észre, hogy nagyon furán áll a foga. Odahívtam, és megnéztem. Hát, nagyon mozgott már. Ezek után már Ő is jobban felfigyelt a szájában történő furcsaságokra. Folyamatosan húzta oda a kezemet. Én meg megpróbáltam kihúzni neki. Elsőre nem sikerült, így gondoltam hagyom. De Ő nem hagyta!:) Odahozta a papírzsepit, és mutatta, hogy hogy tegyem a fogára. Másodszorra sikerült. Egy kicsit nyafizott, de nem volt vészes.
Utána folyamatosan a foga helyét piszkálta. Fura volt neki.
Aztán este a fürdés után megkérdeztem tőle, hogy "hol a fogad?" Mire rámutatott az egyik hátsó fogára. Utána azt kérdeztem tőle, hogy "az anya hol húzta ki a fogadat?" Erre mutogatni kezdett a foga helyére.!:) Annyira cuki (és okos) volt!!!
A fogacska azóta a fogtartó macijában "csücsül"!:)

1 megjegyzés:

  1. Katim! Hát Boldogot az 5 évesednek!!!!! Ennek az okos kis puffancs hebrencsnek..

    VálaszTörlés