2012. január 29., vasárnap

Mókuskerék------------>Kipurcanás

6:45-7:25:
-felkelek
-felébresztem a Rebekát
-kiviszem a kutyikat ügyeket intézni
-saját "ügyeimet" intézem
-kutyikat megetetem
-Rebekát noszogatom
-fogat, arcot mosok
-felöltözök
-Rebekát noszogatok
-Félixet felkeltem
-Rebekát elzavarom fogat mosni, mosakodni
-felöltöztetem a Félixet
-felvesszük a kabátokat
-kivonulunk az autóhoz
-jobb esetben elindulunk az óvodákba, rosszabb esetben hosszas kocsivakarás után indulunk az óvodákba

7:30-8:00:
-Félixet beviszem az oviba, átöltöztetem, és átadom az óvónéniknek
-A Rebekát is elviszem az oviba, de Őt otthagyom az öltözőbe (azért az óvónőknek szólok.....) és rohanok, hogy odaérjek a rendelőbe.
-Ha sikerül, akkor 8h előtt átöltözve a rendelőben vagyok

8:00-11-00-ig (vagy 12.00-ig, vagy ameddig betegek vannak) a rendelőben vagyok
Ha itt végzek, akkor vagy még hazaugrok, vagy egyből a Félixért megyek(12h-ra) az oviba.

12:00-13.15:
A Félixet hazaviszem, levetkőztetem, adok rá itthoni ruhát, bekapcsolok neki egy mesét és szólók a Tamásnak, hogy figyeljen rá.
Majd elmegyek a Rebekáért. Miután Őt felszedtem az oviban, elmegyünk bevásárolni.
Onnan ismét haza. (remélve, hogy a Tamás tényleg figyelt a Félixre)

13:15-20:00:
-ebédelek (végre) és megiszom a "reggeli" tejeskávémat, miközben a gép előtt ülök.
-beengedem a kutyákat, szsz. a lábukat megmosom, vagy megfürdetem őket
-elmosogatok
-megnézem a kazánt
-ha van kedvem (meg erőm) akkor összerántom egy kicsit a lakás, ha nincs,akkor úgy hagyom
-közben a gyerkőcök részéről megy az anya ezt akarok, anya azt akarok (Rebeka), aja gyeje (Félix) "foglalkoztatás" némi hisztivel (R.) és kiabálással (F.) megspékelve.
-megnézem a kazánt
-uzsonna
-folyt.köv az anya foglalkoztatása a kk-ak részéről, némi facebook-on való lesegetéssel és játszással egybekötve
-kiviszem a kutyikat pisilni
-időnként próbálkozok az udvaron való foglalkoztatással, ami nem igazán jön be nekik így télvíz idején.......
-Kedden és csütörtökön 17:00-18:00-ig Rocky van a Rebekának. Ebben az időben a Tamás vagy az apu vigyáz a Félixre.
-vacsora
-kutyiknak is vacsora
-kiviszem a kuttyokat pisilni
-megnézem a kazánt

20:00-21:00:
-fürdés
-öltözés
-Tv nézés (közben a Rebeka bújkodik)
-gyerkőcöknek alvás (ha minden jól megy, ha nem, akkor szívás)


21-00-----
-megnézem a kazánt
-zuhanyozok
-előkészítem másnapra a ruhákat
-kiviszem a kutyikat pisilni
-bedőlök az ágyba ,és reménykedek, hogy a Félix alszik egész éjjel
-ha nem, akkor virrasztok.........

Ja! És a mosásról, teregetésről és a ruha hajtogatásról még nem is beszéltem!:P

Ennyi! :)

6 megjegyzés:

  1. Na legalább megtudtam, hogy telnek mostanság napjaid..

    VálaszTörlés
  2. Hát igen.....! Nem vagyok túl ráérős mostanság! :)

    VálaszTörlés
  3. Nem baj, talán jobb is egy kis változás az ember életében néha. S nem mellesleg, biztosan nincsenek ilyenkor alvási nehézségek!

    VálaszTörlés
  4. Szia Kata.Ne haragudj hogy így ismeretlenül írok.A googleba akadtam a blogodra miközben az autizmussal kapcsolatos dolgok írások közt keresgéltem.Én Gabi vagyok Két lányom van.A nagyobbik lányom autizmussal él.Én is vezetek blogot 2009 óta róla és szeretnék olyan anyukákkal ismerkedni akik szintén ilyen élethelyzetben vannak. www.szami08.blogspot.com a blogom esetleg ha veled beszélgethetnék vagy tudsz e olyan fórumot klubot ahol ilyen anyukák vannak és lehet beszélgetni tapasztalatokat cserélni azt nagyon megköszönném.Elnézést ha zavartalak:Gabi

    VálaszTörlés