2009. november 3., kedd

Kisegér!

És íme az egérke!:)


A Tamás éjszaka 2h körül felébresztett, hogy egeret látott a számítógépes szobában.
Elég sokáig kerestük mire megláttuk, de elkapni nem tudtuk.
Az apu rakott ki egérfogót, aminek nem nagyon örültem, mert szeretem az egereket élve elkapni és utána szabadon engedni.
Reggelre szerencsére nem fogta meg az egérfogó, így elkezdtük őkelmét keresni.
Először a számítógépes asztal fiókjában találtuk meg, de onnan ellógott.
Ez után kipakoltunk mindent a szobából, mert sehol nem láttuk, pedig végig túrtunk mindent.
Végül a morzsaporszívóban találtam meg!:)
Jelenleg egy nagy befőttes üvegben van és válogatott finomságokat falatozik.
Úgy döntöttem, hogy nálunk fog a pincében telelni és csak tavasszal engedem el!:)

3 megjegyzés:

  1. jaj mennyire cukiiiii!!
    örülök h nem az egérfogó kapta el csórikát... :S
    :)

    VálaszTörlés
  2. Mi is úgy szoktuk elkapni, hogy túlélje! :)
    De amióta Cecília velünk él, nincs esélye a kisegereknek!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ari! :) Én is sajnálok elpusztítani bármilyen kis élőlényt. A darazsaktól és méhektől pl. fóbiásan rettegek, főleg mióta anyukámat megcsípte egy és anafilaxiás sokkot kapott, de még így is ha bejön egy a lakásba, konyharuhával megfogom és kirakom, de nem csapom agyon.

    VálaszTörlés