2009. november 8., vasárnap

Érdekvédelmi képzés Mindszentpusztán!

Pénteken és szombaton (ismét) egy nagyon jó képzésen vettem részt!
Szerencsére a Félixnek csütörtökön már semmi baja nem volt, így el mertem menni pénteken. A Tamással és az apuval állandó telefonos kapcsolatban voltam, de szerencsére nem volt gond.

Az első napon az érdek és jogérvényesítés lehetőségeiről volt szó. Nagyon sok új dolgot hallottam. Ami nagyon jó volt az egészben, hogy az amúgy nagyon tömény, sokáig emésztendő, de érdekesen előadott anyag mellett kaptunk konkrét gyakorlati megoldásokat is.
Szuper nap volt!

A második nap pedig minden várakozásomat felülmúlta!
Érdekérvényesítési készségeket fejlesztettünk.
Sokat beszélgettünk, sok csoportos feladat volt, és érdekes dolgokat tudtam meg magamról!
Ezen kívül egy rendkívül jó "színésznőt" is megismerhettem Ildikó személyében! Egy gyakorlat során a Félix háziorvosát játszotta! Kísértetiesen hasonlított hozzá!:DDD
Az előadással csak egy baj volt, hogy túl rövid ideig tartott!:)

A mindszentpusztai lakóotthonban (mint eddig minden alkalommal) nagyon kedvesen fogadtak minket, és a szuper hely mellett még nagyon finom három fogásos ebédet is kaptunk!
KÖSZI NEKTEK!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése