2009. december 5., szombat

Bölcsi!

Heti 2-3 alkalommal bölcsiszerűségbe fogunk járni a Félixszel.
Ez a szolgáltatás a bölcsin belül működik, de ez nem klasszikus bölcsőde, hanem valami "gyermekmegőrző" szerűség. (Akár éjszakára is ott lehet hagyni a gyerekeket.) Külön, jól felszerelt szobában működik, és az állandó létszám nem nagyobb 4-5 főnél, ráadásul a szülők is ott maradhatnak a gyerkőccel. Minimum 1 órára lehet menni, de akár az egész napot is ott tölthetik a gyerkőcök.
A vezetővel és a szolgáltatásért felelős gondozóval már beszéltem, és Félixestől a helyet is felfedeztük. Nagyot tetszett neki. Miután bementünk hamarosan birtokba is vette a szobát. Aznap pont nem volt egy gyerkőc sem így azt csinált amit akart. Autózott, ugrált, felmászott az ágyra stb.! Ami a legjobban tetszett neki az egy nagyon élethű játék csoki volt. Folyamatosan a szájában lógott. Időnként azért kivette a szájából, de csak azért, hogy jól megnézze magának. Szóval jól érezte magát.
Közben én a Judit nénivel és a Kati nénivel beszélgettem. Nagyon jól álltak a Félixhez. Úgy láttam rajtuk, hogy szívesen fogadják, és készek arra, hogy a Félixhez tartozó "macerát" (napirend, PECS, és a többi különcség) is megtanulják és elfogadják. Remélem jók a megérzéseim!
Kedden 9 órára megyünk, első alkalommal csak egy órára. Már kaptunk szekrényt és jelet is. Sajnos a fejlesztő csoportbeli jele (piros alma) már nem volt szabad, így a katica és a kifli volt a választék. A katica lett a befutó. A Rebeka választotta a Félixnek, mivel én nem tudtam.:)
Bízom abban, hogy jó hatással lesznek a gyerekek a Félixre!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése