2009. december 13., vasárnap

Macskamánia!

A Félix nagyon szereti a cicákat. De ez Nála nem új dolog.
Az viszont új, hogy tegnap cicakiállításon voltunk!:) Csak úgy "lubickolt" a cicák között!:) Nagyon jó volt látni, hogy valaminek így tud örülni!
Két cicafajta tetszett neki! (Ezt onnan tudom, hogy amikor ezen cicák ketrecénél voltunk, akkor örömködött a legjobban!) A Szfinx és a Sziámi ( a Sziámi volt gyerekkoromban a kedvenc cicafajtám).
A Szfinx cicákról viszont (ekkor még) nem sok mindent tudtam! De mivel szerelem volt első látásra (mindig is vonzottak az extrém kinézetű állatok:D), ezért amennyire lehetett kiműveltem magam. Vettem macska enciklopédiát, és az összes fellelhető dolgot elolvastam a neten. Így már van egy halvány "lövésem" a cicuról!:) Mindezeken kívül, kikerestem a magyar tenyésztőket, és egyikükkel felvettem a kapcsolatot. (Jólvanna! Kicsit maximalista vagyok!:DDD)
Gondolom ezek után már mindenki rájött a tervemre!:)
Igen!
Szeretnék egy Szfinx kiscicát venni (lehetőleg) a Félix szülinapjára! Elég drága mulatság lesz (cicus+ tartozékok), de szerintem megéri, mert jó hatással lesz a Manóra! Úgyhogy indul a spórolás!
Sajna a gyerkőcökön kívül (egyenlőre) nem sok támogatót tudhatok magam mellett, de azért kitartok!:)

1 megjegyzés:

  1. gratulálok az elhatározáshoz! nagyon jó választás! :D
    és ha macska tartásban bármiben tudok segíteni, akkor szívesen megteszem.. a gazdival együtt!
    arclefety!!
    amcsika (egy ízig vérig szfinx cica)
    http://amcsi.blog.hu

    VálaszTörlés