2010. január 7., csütörtök

Bünti!

A Rebeka ma és holnap büntiben lesz.
Az apu ment ma érte az oviba. Két csoporttársával (ikrek) és az anyukájukkal jöttek egy darabon. A Rebeka és az egyik kislány előreszaladt, és nem fogadtak szót. Még a piroson is átszaladtak! Ráadásul az apuval is nagyon csúnyán beszélt, miután rászólt!
Nagyon mérges vagyok rá!!! Beszélgettem vele (már nem is tudom hányadszor), elmondtam neki, hogy milyen veszélyes és csúnya dolgot műveltek, és büntire "ítéltem"! A szobájában játszhat, de TV-t nem nézhet.
Nem tudom, hogy mit rontottam el vele kapcsolatban!:(
Ő alapból nagyon eleven, öntörvényű gyerek (én is ilyen voltam), mindig is nehéz volt kezelni. De most úgy érzem, hogy "kicsúszik" a kezem közül, ha nem csinálok valamit. Nem érzi a határokat, nem tudja, meddig mehet el! Nem is értem, hogy miért! Olyan okos, széles az érdeklődési köre, és nagyon fogékony mindenre (persze a szamárságokra is!:P)
Most legyek okos......

1 megjegyzés:

  1. Nem rontottál el semmit! Ebben a korban van a kicsi lányod.majd elmúlik ez az időszak is. Mindenesetre a "bünti" nem rossz ötlet mert így azért rájönnek hogy nem csinálhatnak mindent büntetlenül.

    VálaszTörlés