2010. március 29., hétfő

Hétvége!

Szombaton és vasárnap a Félixszel ismét Budapesten jártunk (Rebeka meg ismét a keresztszülei kényesztetését élvezte:D). Megint a tesóméknál aludtunk.
Szombaton szerettem volna elmenni a cicakiállításra, de a Félix keresztülhúzta a számításaimat. Előző éjjel alig aludt (éjféltől 4.30-ig fent volt úgy, hogy az első órát végigsírta), és a vonaton sem aludt el. És a tesóméknál sem méltóztatott aludni. Így meg nem akartam elindulni vele, mivel múltkor már teszteltük ezt a szitut, és nem jött be. Így a szombat pihivel, mókával, dumcsival, és Bogidajkálással telt. Este 9h körül felébredt, és (megint) nagyon sírt, de most kb. fél óra múlva visszaaludt.
Vasárnap elmentünk a cicakiállításra. Nagyon sokan voltak. A Félix aránylag jól írja a tömeget, nade az ekkorát..........!?
Azért a Fatimával sikerült találkoznunk, és egy keveset beszéltem is vele. Nagyon rendes volt. A Félixnek közelről is megmutatta az egyik cicát. Félixnek nagyon tetszett. Nagyokat vigyorgott! Bár, amikor a macsek feje közel került hozzá, akkor egy kicsit elhúzódott, de miután a Fatima felállt a cicával, akkor a hátsó láb és faroksimi azért megvolt.
Nekem pedig a Fatima személyesen is nagyon szimpi volt! Azt hiszem, tényleg jól választottam!
Ismét egy jó hétvégét zártunk!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése