2010. április 15., csütörtök

Tetszenek!

Ne aggódj folyton, hogy ma vége lesz a világnak. Ausztráliában például már holnap van. (ismeretlen) Gyakran idézem magam. Színesebb lesz tőle a beszélgetés. (ismeretlen)
Mondtam az orvosnak, hogy két helyen eltörtem a lábam. Erre azt mondta, hogy menjek el azokról a helyekről. (Henny Youngman) Alapjában véve a feleségem éretlen volt. Ülök békésen a kádban, ő meg bejön és elsüllyeszti a kishajóimat. (Woody Allen)
A világ legegészségesebb dolga a születésnap. Minél több van belőle egy embernek, annál tovább él. (ismeretlen) Óvakodj az orvosi könyvektől, belehalhatsz egy nyomdahibába! (Mark Twain)
Ha azt akarod, hogy az álmaid valóra váljanak, ne aludj túl sokat! (ismeretlen) Addig röhögtünk a főnök viccén, amíg megértettük, hogy az a mai feladat. (ismeretlen)
Régen a férfinak meg kellett ölnie a sárkányt, hogy elvehesse a szüzet. Ma már nincsenek szüzek, és a sárkányt kell elvenni... (ismeretlen) Ismertem egy olyan csúnya nőt, hogy mikor a fényképét e-mailben elküldte, felismerte az antivírus. (ismeretlen)
Már Madame Curie is csodálkozott az urán! (ismeretlen) Olyan szarul nézel ki, iszol te rendesen? (ismeretlen)
Emlékszem az idei nyárra - egy szép keddi napra esett. (ismeretlen) A barátnőm azt mondta, hogy lehetnék sokkal szenvedélyesebb. Így hát beszereztem még egy barátnőt. (ismeretlen)
Szülinapomra kaptam egy légpárásítót és egy párátlanítót. Ugyanabba a szobába tettem őket, rendezzék le egymás között. (ismeretlen)


Mindig felismerem, amikor az anyósom kopogtat az ajtónkon. Az egerek megrohanják az egérfogót. (ismeretlen) Sosem gondoltam volna, hogy a bank egy vidám munkahely. Először csak kedvesen mosolyogtak, aztán mikor meghallották mennyi hitelt szeretnék felvenni, kitört a röhögés. (ismeretlen)
Nincs az a munka, amit ne tudnék végignézni. (ismeretlen) A róka és a holló meséje arról szól, hogy a húsevő róka és a rovarevő holló veszekednek egy tejterméken, amit mind a ketten utálnak. (ismeretlen)
Ahhoz, hogy boldogok legyünk egy férfival, sok megértés és kevéske szeretet kell. Ahhoz, hogy boldogok legyünk egy nővel, sok szeretet kell és az, hogy meg se próbáljuk megérteni őt. (ismeretlen) Olyan jó volt látni, mikor a főnököm kigördült a harmadik új BMW-jével. Tudom, hogy milyen keményen megdolgoztam érte! (ismeretlen)
Van egy pólóm, az van ráírva jó nagy betűkkel: BALEK. Csak tudnám, mi került benne 34700 forintba. (ismeretlen) A szépség belülről fakad. (Hasfelmetsző Jack)
A régi lányok úgy tudtak főzni, mint az anyjuk. A maiak pedig úgy tudnak inni, mint az apjuk. (ismeretlen


A Böbétől kaptam ma ezeket! Jókat vigyorogtam rajtuk!:DDD

4 megjegyzés: