2010. június 16., szerda

Extrém fürdés!

Vacogás az esőben!:(



Mivel a Luna egy nagyon rágcsálós kiskutya, ezért idén esélyünk sincs kirakni a felfújható medencét.
Ezért az apu kitalálta, hogy , hogy kimeszeli kútgyűrűt, és idén az lesz a medence.
Mivel tegnap még hét ágra sütött a nap, este fel is töltötte. A terv az volt, hogy ma már fürödhetnek benne.
Ma reggelre azonban szakadó esőre és hűvös időre ébredtünk.
Rebekával kivittük a Lunát az udvarra "aknát telepíteni". Mivel a Rebeka tovább maradt kint (nézte az esőt) mint a Luna és én, mondtam neki, hogy ha bejön, csukja be az ajtót, és ezzel nagy nyugodtan leültem kávézni meg újságot olvasni.
Egyszer csak jött a Rebeka, hogy a Félix a szakadó esőben, ruhástól áll a jéghideg vízben. ( A Rebeka jól becsukta az ajtó mi?) És tényleg! Ott állt, és remegett mint a kocsonya! Nem tudom, hogy hány perce lehetett a vízben....
Miután lefotóztam:P:) gyorsan behoztam, és meleg vízben fürdött legalább egy órát!:DDD

2 megjegyzés:

  1. Ó a drága! Hát ha egyszer az volt a megállapodás,hogy ma fürdés van... :) Ő tényleg esőmanó. :D

    VálaszTörlés