2010. június 8., kedd

Itt a jó idő........

........erre mindkettő gyerkőc megbetegedett.
A Félix már múlt héten kezdte hurutos köhögéssel és csúnya náthával. Ő már egy kicsit jobban van hála a homeos cuccoknak.
Rebeka hétvégén megint az Irénéknél volt. Mikor ment még semmi baja nem volt, de mikor vasárnap mentem érte, az Irén már mondta, hogy ő is egy kicsit köhög. Akkor még nem volt vészes. Tegnap még ment oviba, sőt, még délután is visszamentünk a néptáncos évzárójukra.
Estére viszont egyre jobban köhögött, és a feje is fájt. Ő nem hurutosan köhög, hanem szárazon. És szinte folyamatosan.
Ma reggel 6 óra előtt is azzal jött át hozzánk, hogy fáj a feje, így ma már nem engedtem el az oviba. Nagyon szomorú szegényem, mert ezen a héten játszós napok vannak, és nagyon szeretett volna menni.
Egy kicsit bekever a napomba, hogy mindkét gyerek itthon van. Egy csomó elintéznivaló lenne, de ez két beteg gyerekkel megoldhatatlan. Remélem, ha a Tamás felkel bevállalja Őket, és nem kell még elmennie dolgozni. Legalább pár dolgot jó lenne elintézni, mert van közöttük olyan is, amiért már nagyon ég a pofám!!!!!

A Lunáért is csak holnap megyünk, mert a Tamás mégsem kapott szabadot mára. Így utólag nézve még jobb is. Az az egy nap nekünk már nem számít.
Csak azon paráztattam magam, hogy biztosra mondtam a Gy-nak a keddet, és az utolsó(előtti) pillanatban meg visszamondtam. Úgy tűnik, hogy neki nem okoz problémát. Azt viszont még nem tudom, hogy a L-nak, a lány kutya gazdijának is megfelelő-e a szerdai nap. Ez ma derül ki. Azért nagyon remélem, hogy neki sem kavartam be túlságosan. Jó lenne vele is találkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése