2010. szeptember 11., szombat

Varázslatos iskolabusz!

Itt járt nálunk a Varázslatos iskolabusz.
(Én kis naiv) Azt gondoltam, hogy jó kis családi program lesz oda elmenni, ezért felkerekedtünk és családilag kivonultunk a helyszínre.
Az első "meglepetés" az volt, hogy egy nagyon kis területre zsúfolták az egészet, és szinte moccanni sem lehetett, a játékokhoz meg sorakozni kellett egy csomót. Volt olyan is ahová oda sem jutottunk.:(
A Rebekával mentem én, a Félixet vitte a Tamás.
A Rebeka jól érezte magát (főleg azért mert ott volt a Jázmin meg a Hanna is) tetszettek neki a játékok. A "csontváz keresés a homokban", a tehénfejés meg a tehenegelés volt a legnépszerűbb.
A Félix nem túl sok mindent tudott csinálni. Amit meg tudott volna és tetszett neki, onnan meg elzavarta az egyik szervező(?).
Úgyhogy ezek után a Tamás az ordító Félixszel elment haza.
Mi még a Rebekával egy keveset maradtunk, majd gyalog indultunk haza.
Én egy kicsit "nagyobb durranásra" számítottam az alapján ahogy meghirdették.
A lényeg viszont az, hogy a Rebekának tetszett!

(Fényképeket csináltam, csak nem találom az átjátszó kábelt!:P)

4 megjegyzés:

  1. Hehe, nem onnan hiányolunk, hanem innen. A híreket rólatok. :D

    VálaszTörlés
  2. Hahó!!!! Hol vagytok? Mi van Félixxel, Rebussal és veletek??? Tessék jelentkezni. Én sem viszem túlzásba az írást, de ami sok az sokk...

    VálaszTörlés