2012. július 17., kedd

Tegnap.....

....elég mozgalmas napunk volt.
Délelőtt dolgoztam, utána boltba mentem, aztán összedobtam egy gyors ebédet, végül egy kis pihi után bevágódtunk az autóba (Félix, Rebeka, Luna, Urdak és én), és elindultunk az unokatesómékhoz, ahol az utasaim fele( Rebeka és Félix) kiszállt.
Mindez azért történt, mert  a kutyákkal mentem kutyasulis talira.:)
A találkozó nagyon jól sikerült! Ettünk, ittunk, beszélgettünk és egy jó nagyot sétáltunk a kutyákkal. 8 kutya és 7 gazdi sétált póráz nélkül! :) Nagyon jó volt!!! A kutyák úgy aludtak a kocsiban mint a mormoták. :D
Gyorsan eltelt ez a pár óra! 20:15-kor indultam vissza a gyerekekért. Ők is jól érezték magukat (állítólag:D) nem volt velük gond.
21h után értünk haza. Fürdés (az Urdaknak is, mert belehentergett valami dögbe :P) és alvás következett.
Senkit nem kellett altatni.......:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése