2009. március 28., szombat

Játszótér, séta!

Félix és a Huple (ez a kedvenc képem)


Elmoval alvás


Rebeka elaludt a földön!:))))


2008.nyár, győri állatkert


A mai reggel elég jól kezdődött. Mikor felébredtem, azt vettem észre, hogy már nyolc óra is elmúlt és a Félix még mindig alszik. Ilyen már nem is tudom, hogy mikor volt utoljára. Pedig tegnap este már fél tizenkettő előtt aludt!:P
Reggeli után elindultunk egyet sétálni, gondoltam, elmegyünk a közeli játszira, kicsit hintázunk, homokozunk....de nem tudtunk bemenni, mert tele volt iskolással.:( (Félix nem szereti a tömeget.)
Elindultunk a másik játszi felé, és reménykedtem, hogy ott meg nem lesz tele óvodással. Szerencsénk volt, csak ketten lézengtek a játszótéren. Tudtuk hintázni, csúszdázni, és egy kicsit homokoztunk is. Bár, azt nagyon hamar abbahagytuk, mert nagyon fújt a szél.
Majdnem elfelejtettem! Talált egy új, számára szuper játékot! Egy lapos tetejű, hullámos biciklitárolót fedezett fel a játszira menet. Először megpróbált alá bújni, de rájött, hogy Ő mát túl nagy hozzá. Utána nyújtotta a kezét (szemembe is nézett), hogy segítsek neki, felmászott rá, és elég "billegálisan" ugyan, de többször is végig sétált rajta! Nagyon ügyi volt!
(Azt is csak egyszer kellett megmutatnom neki, hogy hogyan másszon fel a csúszdánál a létrára.)
A séta után már nagyon ki volt éhezve a TV-re, úgyhogy betettem neki a Maszkabált, amit nagyon szeret. Remélem, most, hogy már egy kicsit többet tudunk kint lenni, egy kicsit lejjebb tudom majd szorítani a TV nézéssel töltött óráinak a számát.
Ebéd után nagyon hamar elaludt, pedig azt hittem, hogy a késői kelés miatt ma ki fog maradni a délutáni szundi.
A Rebusról meg majdnem elfelejtettem írni!
Mégsem hoztam ma haza, mert először úgy volt, hogy a sógor hozza, majd ez a terv is változott. Marad még egy napot! De hogy ne unatkozzak, ma valami vegyszert fröcskölt az egyik szemébe, miközben az I. (a keresztanyja) takarított! Szerencsére gyorsan kimosták, így egy kis pirosságon kívül nem lett baja a szemének!
Ilyenkor jó lenne a Félixet egy kicsit fejleszteni, de pár napja nagyon nem akar a fenekén megülni. Nem is nagyon akarom erőltetni, nehogy megutálja. Úgyhogy inkább csak mondókázunk, meg mozgásos dolgokat csinálunk.
Délután is elmentünk egy kicsit sétálni, amiből a kockaköveken való futkosás után, tuja alatt bújkodás lett! Alig tudtam kicsalogatni. Miután rájött hogy indulunk, hangos sivalkodással, és saját maga harapásával mutatta ki nemtetszését!:( Ja, és lefeküdt a földre, nyomatékot adva ottmaradási szándékának. Ezért haza felé ismét a nyakamban utazott!
Most vacsi, fürdés, fogmosás, ugrálás, rohangálás, és reményeim szerint korai alvás következik!

Egy pár régebbi kép!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése