2009. március 29., vasárnap

Rossz éjszaka........ és a folytatás!

Ördög és Mikulás keveréke:)



Apája megeszi!:)


Nagyon rosszul telt az éjszaka! Szegény Félix össze-vissza vergődött, mert megint fájt a pocija. Nem tudom mi baja lehet. Már több mint egy hete "benyalt" valamit a kórházban, amikor meglátogattuk V-t (másik sógornőm) és a pici B-t! Utána az Félix hányt és hasmenése lett. A hasmenéstől azóta sem szabadulunk, hiába a diéta. Biztos, hogy az a baj, hogy nem tudom vele tartatni a "klasszikus" diétát, mert egy csomó dolgot nem eszik és iszik meg!:( És a bodza szörpön kívül nem is iszik meg mást. Pedig már egy csomó teával bepróbálkoztam, de mindet elhajította jó messzire.
Valószínű, hogy a doktornőnél fogunk kikötni, pedig nagyon nem akarom!!! Elég "érdekesen" áll hozzánk, nem igazából fogadja(?) el, hogy a Félix autizmussal él! És pont ezért a vele kapcsolatos "furcsaságot" nevelési hibaként, vagy a keménység hiányaként ró fel nekem. Milyen jó lenne, ha csak az lenne!
Remélem a napunk jobb lesz, mint az éjszakánk.

Hát, a napunk csak annyival lett jobb, hogy jó kedve van a manónak.
Már nem is tudom, hogy hányadik adag bady hipózásánál tartok.
Találtam még egy folyadékot, amit hajlandó meginni, és egészségesebb, mint a szörpi. Most azt adagolom neki. Enni változatlanul nem akar, pedig már megint egy csomó mindent próbáltam. Főztem neki rizst egy pici sóval, leturmixoltam, kevertem bele pépesített almát, meg banánt. Na, ezt úgy kiköpte, mint a sicc! Nem vettem észre, hogy maradt benne nagyobb rizsdarab, és Ő úgy már nem eszi meg. Fogtam az egészet, és átpasszíroztam szitán, gondoltam, majd úgy! Én kis naiv! Úgy sem ette meg. Új íz=köpködés, nem evés. Ez van. Most mát végképp nem tudom, hogy mit adjak neki! Most itt "kotlik" mellettem, és a DVD írót, meg a lejátszót nyomkodja ki, be! Szereti ezt csinálni. Ma csak délután négykor aludt el. Nem tudom, mi lesz így éjszaka.....

4 megjegyzés:

  1. Na csak ideértem :)
    hajrá, ügyesen, az a képfeltöltés sem olyan nagy ördöngősség... :)
    és mars hasmars! :)
    K.

    VálaszTörlés
  2. Szia Kata!
    Nagyon gyors voltál!:D
    Neked már nem az! Te vér profi vagy a témában!:) Nekem még egy kicsit kínai....vagy túl angol?
    Remélem már eltakarodik! Több mint egy hete szórakozik a gyerekekkel!:(

    VálaszTörlés
  3. Katim! Levivel tudtam keserű csokit etetni, az egy időre megfogta a székletét, aztán kb. - nap után rendeződött a hasmenés is! A naplódnak nagyon örülök! Ezer puszi:Anita

    VálaszTörlés
  4. Alig ment át neked a link, Te meg már írtál is?:DDD
    Villám Vili!:)
    Pussz nektek is!:*

    VálaszTörlés