2009. szeptember 27., vasárnap

Betegek

És íme a beteg Félix....



.....és még egyszer......


....és a beteg Rebeka......


...duplán!



Minkét gyerkőc beteg!:(

Ebből az egyik, konkrétan a Félix, nagyon megijesztett péntek éjszaka.
Aránylag időben elaludt, de utána nagyon nyugtalan volt. Forgolódott, nyekergett álmában. Éjfél után felriadt, és nagyon sírt. De nem akárhogyan! Minden belégzésnél "húzott", és nem kapott rendesen levegőt. Ráadásul a szája is elszürkült!:(
Ez volt az utolsó csepp a pohárban! Berohantunk vele az ügyeletre. Itt nálunk éjszakánként csak felnőtt ügyelet van, így jobb híján oda mentünk. Azt kell mondjam, hogy nem lettünk okosabbak a vizsgálat után.
Miután tisztáztam az asszisztenssel és az orvossal, hogy a "Mi a panaszod?" kérdésre nem fog válaszolni, már el is kezdődhetett a vizsgálat, aminek a vége az lett, hogy az orvos közölte velem, hogy nincs a gyereknek semmi baja (jelzem, a torkát meg sem nézte!!!), de ha még aggódnék, vigyem el délelőtt a gyermekorvosi ügyeletre. De addig is adjak neki Nurofen szirupot. Hát adtam. Meg egy kis Calcimuscot is!
Délelőtt pedig elvittem a gyermekorvosi ügyeletre.
A doktornő jó alaposan megvizsgálta. A diagnózis: Laryngitis acuta, azaz heveny gégegyulladás!
Írt fel neki Calcimuscot, Rectodelt kúpot, amit csak este kell adni, meg Nurofen szirupot.

A Rebeka meg köhög, rekedt és náthás.
Pénteken elvitték a keresztszülei Halászira.
Szombaton reggel jött a telefon, hogy a Rebeka éjjel sokat köhögött és be van rekedve.
Mivel mindenképpen mentem Halászira a helyi autista alapítvány által szervezett bográcsozásra (vagyis inkább a megbeszélésre amit én kértem, de ez egy másik történet!), így utána oda tudtam menni a Rebekáért és elhoztam haza.
Úgyhogy most van két nyüsszögő, bugris Manóm, akik azon "veszekednek", hogy milyen DVD-t rakjak be!:P
Jó kis nap lesz!:S
Remélem délutánra felmelegszik annyira az idő, hogy egy kicsit ki tudunk menni az udvarra!!!

3 megjegyzés:

  1. jobbulást a Kismanóknak!!!!
    és nyugodt , békés DVD nézéseket :)))

    VálaszTörlés
  2. Remélem, már jobban vannak a manócskák!Én csak most jutottam el idáig, mert én is beteg vagyok.
    nincs hangom, a gyerekek nagy örömére. :)

    VálaszTörlés