2009. június 22., hétfő

Egyedül eszi a főzeléket!!!!!!!!

Nyári frizurás vigyori!:)


És komolykodós!


A Félix tegnap este óta (eddig ugyan még csak két alkalommal) egyedül eszi a főzeléket!!!!:)

Már többször próbáltam rászoktatni az egyedül evésre, de az ediigi próbálkozásaim nem sikerültek. Ha meg is fogta a kanalat, nem kanalazott.
Ha mégis kanalazott, akkor nem a szájába ment a kanál tartalma, hanem a másik tenyerébe, és bőszen maricskolta a főzit.
De a legjellemzőbb mégis az volt, hogy nem is akarta megfogni a kanalat, csak az én kezemet tolta oda, hogy etessem.

De tegnap este csoda történt! A délutáni főzelékéből több mint a fele megmaradt, amit én az asztalon hagytam. Miután az apuval megjöttek a biciklizésből, odamasírozott, és megfogta a kanalat. Gondoltam kivárok, mit fog csinálni. És életében először, a kanál tartalmát a szájába lapátolta. Párszor megpróbálta rám ruházni a feladatot, de mivel láttam, hogy képes rá, nem engedtem neki. Így szép lassan elfogyott a főzelék. Óriási nagy dicséretet kapott érte!!!
Ma délben pedig megismételte a produkciót!:)

2 megjegyzés:

  1. Ügyes volt Félix :) és ugyanilyen cumink van nekünk is:)szép nyarat nektek

    VálaszTörlés
  2. Nagy ügyesen csak most vettem észre a hozzászólásodat!:S
    Köszi!
    Cumiból nekünk legalább 10db van. Ez az egyik kedvenc!:)

    VálaszTörlés