2009. június 8., hétfő

Sok minden!

Annyi minden dolog történt velünk, hogy nem is tudom, hogy hol kezdjem.

A Félix a játékok során mostanában nagyon ügyes. Egyre több dolgot tud önállóan megcsinálni.
Az alvás terén viszont (3 hete) visszaesések vannak. Sokszor délután nem alszik el, ennek viszont az a következménye, hogy kora este elalszik. Felébreszteni ilyenkor nem nagyon lehet, vagy ha mégis, akkor totál kerge. Mindenen sír, dühöng. Ilyenkor semmi nem jó neki. Ha viszont hagyom aludni, akkor ébredés után jó kedve van, viszont éjfélig, egyig játszik. És ami a legrosszabb, hogy hajnalban ( általában 3:30-4óra között) ismét felkel játszani. Hiába agyalok, nem tudok rájönni, hogy mi váltotta ezt ki belőle! Remélem nem fog már sokáig tartani!!!

A Rebekáéknál az oviban megvolt az évzáró. Náluk szerencsére ez játékos jellegű. Először egy mese feldolgozásának a keretében megmutatták, hogy mit tanultak az év során. Rebeka a malacmama szerepében tündökölt!:) Nagyon ügyesek voltak!
Utána egy gyerek-szülő verseny volt a tornateremben, végül az Óvónők megvendégeltek mindenkit egy kis fagyival.
Szerdán megyünk kirándulni a csoporttal a győri állatkertbe. Remélem jó idő lesz!
A jövő héttől viszont indul a nyári szünet!!!

A szülőtréningeknek sajnos vége.:( Hiányozni fog. Nagyon jó volt egy kicsit kimozdulni a gyerkőcök nélkül, és találkozni hasonló cipőben járó szülőkkel. És az előadások is nagyon jók voltak.
16-án és 23-án megyünk PECS és napirendi kártyákat csinálni, meg majd valamikor a gyerekkel is, tanulni mindezek használatát.

Szombaton itt nálunk a Duna partján a helyi Autista Alapítvány rendezett egy kis "összeröffenést". Volt szalonnasütés, virslievés, csónakázás, buborékfújás, rohangálás stb.!
Csak az idő nem volt túl jó. Majdnem végig szakadt az eső.
A Félixnek a motorcsónakázás nagyon tetszett, alig akart belőle kiszállni. 2x is mentünk!
Én elfelejtettem gépet vinni, de itt vannak az ominózus napról képek ( http://remenyseg.uw.hu/ )!
Az mondjuk bizonyos, hogy bőrig áztam. A riksa is totál beázott, úgyhogy mire hazaértünk, a Félix feneke csupa víz volt!

Másnap a szétázósság folytatódott. Már délelőtt elmentünk Halászira, mivel a Rebeka a hétvégét megint ott töltötte. Szép naposnak indult a nap, de délután ismét szakadt az eső. A riksa ismét beázott, a gyerkőcök nadrágja átázott, az én pólómból meg csavarni lehetettt a vizet.:( Brrrrrr!
Úgy szeretnék valami pici autót.............................!!!!

És akkor még a fogorvosról, az autónk vizsgáztatásáról, meg még egy csomó dologról nem is írtam!:)

7 megjegyzés:

  1. Rebusnak gratula az ügyes szerepléshez!!! :)
    Kép lesz?

    Félixnek pedig álommanók seregét küldjük, hátha segítenek csukva tartani a szemecskéit egész éjjel, és így mindenki jól kipiheni magát! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Kata!
    Elvileg lesz, bár nem én fotóztam.
    Én a műsorukat vettem fel a géppel, mert senki nem hozott kamerát.:P
    De ígéretet kaptam a képre!!!

    A álommanókat meg szeretettel várjuk!:)

    VálaszTörlés
  3. Jó éjszakákat kívánok én is, nem is tudom mi lenne velem, ha valamelyik éjjel játékra adná a fejét a párnája helyett!

    VálaszTörlés
  4. Hogy mi lenne?:)
    Félálomban játszanál vele, ahogy azt én is teszem!:D

    VálaszTörlés
  5. Nem próbáltad még a Sedativ-ot? Homeopátiás, feloldhatod vízben,édes és elvileg rendezi az alvási gondokat. Én ezt itattam Mátéval, szerette. A gondok azóta rendeződtek etéren, de hogy a gyógyszer miatt-e vagy amúgy is túlestünk volna ezen. Hát nem is tudom igazán.

    VálaszTörlés
  6. Még nem próbáltam!
    De most majd kipróbálom!!!
    Köszönöm szépen az ötletet!!!!

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Régen olvastam már hogy mi van veletek. Az alvászavaron szinte minden auti gyerek átesik. Nálunk is volt ennyi idős korban hasonló mint nálatok az akkor átmeneti volt kb egy fél évig tartott. Ami most van az már sokkal régebben tart már évek óta. Mi is próbáltuk a sedatif pc-t de nekünk nem hatott semmit,de én is halottam hogy volt akinek használt. Ne engedd játszani ha éjjel felébred,mert rögzül benne. Kb úgy kell velük is csinálni mint a kisbabáknál hogy nem szabd hogy azt lássa hogy ez így van rendjén le kell fektetni vissza mert akkor nagyon könnyen rá fog szokni hogy éjjszaka is lehet játszani. Nekünk Arnika hajnali egy előtt nem alszik el. Ez valamivel jobb,mint az volt hoyg éjjszaka felkel,de hosszú távon már ez is fárasztó. Nincs ötletem és nem is tud senki tanácsot adni. pedig az alvásigénye megvan mert reggel nagyon fáradtan ébred. Szóval ez van. Puszillak benneteket

    VálaszTörlés