2009. október 24., szombat

Ami (megint) kimaradt!

Kedden megint voltunk a Vadaskertben.
Most napirendi és PECS kártyákat csináltuk (én inkább csak lestem:D) részben itthonra, részben a fejlesztésekre. Annyit sikerült összeírnunk, hogy sajnos két óra alatt sem végeztünk vele! Szerencsére a Bea megígérte, hogy a maradékot megcsinálja és elküldi. Még pár fényképpel adós vagyok, de az első napokban trehány voltam, most meg a Félix beteg, így még mindig nem küldtem el őket!:(
A Vadaskert után megint meglátogattuk a Dórit és a Vikit!
Ismét jót beszélgettünk.


A fejlesztéseken nagyon beválik a napirend, de itthon nem nagyon működik! Nem tudom, hogy mit csinálok rosszul!:P
A PECS viszont egyre jobban megy. Nagyon ügyesen válogat és ha hibázik javítja önmagát. Eddig 16 kártya volt a legtöbb amit a mappájára tettem, de szerintem már menne ennél több kártyával is dolog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése