2009. október 27., kedd

Megvolt........

.......a megbeszélés!
Rajtam kívül csak egy kicsinek volt ott az anyukája!:( Kettő igazoltan volt távol, de hol voltak a többiek????
No comment!!!!!!!!!!!!

Azért jó is történt!:)
A napokban találtam egy három hónapos (november-január) képzést Budapesten ahova szülők is mehetnek! Csak egy baj van vele. 120000Ft-ba kerül.
Ezt megemlítettem tegnap a megbeszélésen, mire az alapítvány kuratóriumi tagjai rávágták, hogy ha meg tudom oldani akkor menjek, majd az alapítvány kifizeti! Eszméletlen rendesek! Hirtelen azt sem tudtam, hogy mit mondjak!
Remélem meg tudom oldani!!!!!

3 megjegyzés:

  1. A bejegyzés első részét sajnálom!
    De a második: hipp-hipp-hurrá, menjél, képezd magad és adt tovább! Nagyon örülök!

    VálaszTörlés
  2. Sajnos amit leírtál az általános jelenség az országban. Nekünk is van egy szülői egyesületünk itt Nyíregyházán és mindenki arra vár hogy valaki tegyen valamit. Az elején még mozgolódtam serénykedtem,de aztán belefáradtam és feltettem azt a kérdést,hogy itt csak engem érdekel a gyerekem sorssa? Ez van.
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Előszöris. Nagyon sajnálom az érdektelenséget! De igaza van Orsinak, menj és képezd magad! Tök szuper, hogy van rá lehetőséged! :)
    Másodszor. Már akartam írni, hogy nagyon jól belejöttél te is a blogolásba. :)
    Harmadszoris. Félix még mindig gyönyörű! :) Imádom a szemeit! :)

    VálaszTörlés