2011. május 10., kedd

Ma a Félixszel és a Lunával Tatabányán voltunk.
Reggel még elvittem a Rebekát oviba, bevásároltam, utána bepakoltam a cuccokat meg a "gyerekeket" a kocsiba, és 9h körül már indultunk is. Egy óra múlva már Tatabányán voltunk.
Délelőtt elsétáltunk a kutyajátszira, ami mellett van egy nagyon szuper Máltais játszótér. Amíg a Joli meg a Szami vigyáztak a Lunára, mi a Félixszel játszottunk egy kicsit. A Félix szokás szerint egy kicsit bepörgött, mikor nem sikerült neki valami, de nem volt vészes. Utána még egy kicsit a kutyákkal is futkározott, végül leült homokozni. Joliékhoz hazafelé már nagyon fáradt volt. Végigüvöltötte az utat. Egy kiadós zuhany, ebéd és kutyákkal való hentergés után megnyugodott.
Egy kis pihi után felkerekedtünk, és elmentünk az 1000 éve (na jó, "csak" 5 éve) nem látott unokatesómékhoz. Az úton odafelé találtunk pár pici csigaházat, ami nagyon tetszett a Félixnek. Mindaddig cipelte magával, még meg nem találta a juharfáról lepotyogott "pörgőket". Először csak morzsolgatta őket, de miután megmutattam neki, hogy hogyan "működnek", végig azokat dobálta.
Az unokatesóméknál mindent felfalt és megivott amit talált. Én voltam a szamár, hogy nem szóltam nekik, hogy ne pakoljanak ki semmi nasit, mert a Félix addig eszi még látja. Na mindegy.:P
Amúgy jót beszélgettünk. Egy dologban ugyan nem értettünk egyet, de alapjában véve jó volt. Hiányoztak már. Az az igazság, hogy nagyon sokáig nem tudtam túllépni egy dolgon velük kapcsolatban, nevezetesen azon, hogy amikor a Félix megszületett, nem jöttek el megnézni a kissrácot. Nagyon rosszul esett. Mostanra sikerült túllépnem ezen, bár még egy kicsi tüske még ott van a szívemben.
Mindenesetre ha szívesen látnak minket, akkor majd máskor is megyünk még.
A Joliéknál még egy kicsit dumcsiztunk, majd 20:30h körül elindultunk haza.
A Félix is meg a Luna is totál ki voltak purcanva, hamar elaludtak.
Itthon a Tamás csak kivette a kocsiból, és áttette az ágyba. A Luna is egyből a lábához heveredett, és aludta tovább.
Nagyon szuper kis nap volt. Ugyan nem volt olyan nyugis, mint amikor egyedül mentem......de mindegy.:)
Annyira jó, hogy a Joli meg a SzamiKati személyében két ilyen jó barátnőre találtam!!! Kár, hogy nem tudunk gyakrabban találkozni.
Bár, lehet, hogy nekik éppen elég belőlünk ennyi!:DDD

Hogy a Rebeka ez alatt mit csinált?
Az apu hazahozta az oviból, és utána a Tamással elpályáztak a termálba.
Nagyon jól érezte magát.
Miután hazaértünk, folyamatosan azzal "zaklatott" (legalább 25x elmondta), hogy írassam be úszni, mert szeretne megtanulni.
Megígértem neki!:)
Amint vége az ovinak meg a rocki tábornak, mehet úszásoktatásra.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése