2011. május 16., hétfő

Reggel a szokásos öltözés, Félix öltöztetés, oviba kocsikázás, oviból ordító Félix elvontatás, bevásárlás volt napirenden.
Utána itthon a Félix nézett egy kis mesét amíg én egy kicsi rendet vágtam. Utána játszottunk egy kis "okosítósat", majd a délelőttöt az udvaron fejeztük be.
Aztán elmentem az oviba a Rebekáért.
Ebédeltünk, és kora délután megint játék és udvar volt a program.
Utána vittem a Rebekát rockira. Most olyan rosszul viselkedett, hogy az edző kirakta az óráról.:(
Az apu odahozta a Lunát a Művihez, így 17h-kor elmentünk kutyát sétáltatni. Ismét jött velünk az Ildi-Drazsé, és Karcsi-Kormi páros is.
A szokásos körünk után mindig a kutyajátszin szoktuk befejezni a sétát. Most már messziről láttuk, hogy két férfi és két gyerek játszik a kutyák akadálypályáján. Mivel ez az egy kutyajátszi van a városban, nem nagyon tudjuk máshol (hivatalosan) elengedni a kutyákat. Pórázon vittük be a kutyákat. Mivel a ott lévők a 3 kutya látványára sem kezdtek elvonulni, pábeszédbe elegyedtem az egyik férfival, ami a következőképpen zajlott le:

én: Sziasztok. Mi most el szeretnénk engedni a kutyákat.
ő: semmi.
én: Oké! Akkor elengedem a kutyámat.
ő: És akkor mi van? Megharapja a gyereket?
én: Nem, nem harapja meg, de fellökheti, és ha a kislányod fejjel esik a padnak, akkor az nem lenne túl szerencsés dolog.
ő: valami morgás....
én: Ha valami baja lesz e gyerekeidnek, az kinek lesz a felelőssége? A tiéd, hogy a kutyajátszin játszottatok ( 400m-es körben 6 játszótér van!!!), vagy az enyém, hogy a kislányodat fellökte a kutya.
ő: Menjünk innen, mert ez a f@szfej úgysem hagy minket békén!
Miközben vonultak el, végig káromkodott.
Végül visszaszólt nekem, hogy "Te büdös paraszt! Mingyá' lehozom a Lüszit aszt véged"!
Na ezt már nem bírtam ki vigyorgás nélkül!:) Erre megint kaptam egy cifra körmondatot!:DDD
Persze sem a pasi, sem a Lüszi (akiről kiderült, hogy valami agresszív kutya, Karcsi ismeri) nem jelent meg.:)

Ezalatt a Félix az apuval játszóterezett. Jól érezte magát.
Este vacsi, fürdés, alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése