2011. május 22., vasárnap

Ma sportnap volt a városban.
A város (majdnem) összes sportegyesülete ott volt. Tájékoztatást adtak az adott sportról, az elért eredményeikről, és majdnem mindegyiket ki lehetett próbálni.
A Rebeka meg az apu már reggel kimentek. A Rebeka elindult a minimaratonon és első lett a korcsoportjában. Érmet is kapott. Nagyon büszke volt magára!:D Az apu meg ergométeres versenyen vett részt, Ő második lett. Nyert egy 2 órás 2 személyes kajakozást.
Ebéd után a Félix elaludt (éjszaka megint nagyon vacakul "aludt"), így én is gondoltam egy merészet, és lepihentem. A Rebeka közben játszott a számítógépen. Ez az idilli helyzet nem tartott túl sokáig (kb.15 perc), mert egyszer csak csöngettek. Megérkezett a Rebeka "barátnője".
Mondtam nekik, hogy menjenek ki az udvarra, mert egy picit szeretnék még pihizni. Na, onnantól ment a sikítás, nyerítés, veszekedés, kiabálás stb. Baromi mérges voltam rájuk. Egyszer csak a Rebeka megjelent bőgve, hogy a Barbi nem engedi ugrálni.
Kezdem azt gondolni, hogy a Barbi nem a Rebeka miatt jár ide hozzánk, hanem azért, hogy a trambulinon ugrálhasson. Ég és föld a két gyerek. A Barbi szerint minden dedós, amit a Rebus akar játszani, pedig tényleg nem az egyik általa kitalált játék sem. Minden egyes alkalommal amikor itt van, ugrálással kezd, és utána jön, hogy adjak neki Cini Minis-t meg szörpöt, meg tejet, meg Nesquik golyót.........utána megint ugrál, és így tovább.
Ráadásul már többször bejött akkor is, amikor a Rebeka nem volt itthon. (Vagy nekem van üldözési mániám?????)
Mindenesetre nagyon bepöccentem! Mi az, hogy a gyerekem a saját otthonában a saját játékával nem játszhat? A Barbival is elbeszélgettem egy kicsit. Úgy tűnt megértette. De nem telt el még 5 perc sem, a Rebeka megint bőgve jött, hogy a Barbi piszkálja. Ekkor betelt a pohár! A Barbit hazaküldtem.
Utána a Rebeka meg az apu elmentek a "Gurul a város" elnevezésű városkerülő biciklis és görkoris túrára.
A Félixszel közben mi is kimentünk a rendezvényre. Odamentünk a rockis sátorhoz, de pechünkre pont a focisták voltak a szomszédok. A Félix mindenáron oda akart menni. Oda is mentünk, de a srácok elzavarták, mert fel akarta venni a labdát. Onnantól kezdve csak bőgött( meg sütit evett). Ezért elég hamar eljöttünk. Az apu meg a Rebus még ottmaradtak arcfestésen.
A Félix itthon szép lassan megnyugodott. Jó sokáig ugrált a trambulinon.
Elég későn fürödtek és aludtak el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése