2011. május 11., szerda

Számomra a mai nap hajnali 4h-kor kezdődött.
A Félix akkor döntött úgy, hogy Ő bizony kialudta magát. Mivel nem nagyon akartam még felkelni, nem kapcsoltam se villanyt, se TV-t. Egy ideig piszkálódott meg kiabált, majd elhallgatott. Én kis naiv, azt gondoltam, hogy elaludt.
Egyszer csak egy fura, cuppogó hangot hallottam. Felkapcsoltam a villanyt és megláttam mit csinált.
Na, akkor kezdtem el igencsak cifrákat mondani.:P Hogy mit is csinált? Szétcincálta magán a pisis pelust, és a pelus belsejében lévő pisis zselét markolászta, meg szórta szét az ágyon és a szőnyegen. És ez az utóbbi időben már nem először fordult elő. Értem én, hogy tök jó érzés lehet neki azt a zselét markolászni.....! Na de akkor is!!!:P
A homokból meg a sárból ( de még a k@kiból is ) sokkal könnyebb kimosdatni mint ebből a zselés trutyiból.
Nem izgatna annyira, ha könnyű lenne feltakarítani. Na de nem az! Totál macera. Főleg hajnal 5h-kor. Szóval totál kiakadtam, és szegény Félixre zúdítottam az egészet. A Tamás persze leállított. Igaza volt. Tényleg nem kellett volna kiabálnom vele. Szegénykém nagyon megijedt. Nem igazán volt még ilyenben része. Persze mérges már voltam rá, és szidást is kapott már többször, de így még soha nem kiabáltam rá.:(((( Így utólag nagyon bánom. Lelkiismeret furdalásom van. Nem kicsit.
Sajnos ez a dolog nagyon rányomta a bélyegét a napomra/napunkra.
A Félix (mindezek után) sokáig aludt, így a csoportos foglalkozásra sem tudtunk elmenni.
Én meg egész nap kedvetlen és fáradt voltam. Nem tudom, meddig fogom ezt bírni normális alvás nélkül! Nekem sajnos nem elég a napi max. 5-6 óra. Jó lenne már legalább egyszer 8 órát egyben aludni....! Na, kihúzom a kezem a biliből!:S
Délután az udvaron játszottunk/játszottak.
Átjött a Rebeka egyik barátnője, és hármasban ugráltak a trambulinon.
A Félix levetkőzött, és egygatyóban nyomult egész délután. Mondjuk az az egygatyó legalább öt gatyó volt mert mindig bepisilt és cseréltem rajta, de valahol a "szobatisztaságot" is el kell(ene) kezdeni. Sajna még nem igazán érti, hogy mi a szitu, folyamatábrám meg sajna nincs róla. Remélem a nyár folyamán sikerül elérni a nappali pelenkátlanságot.
Az este nem volt eseménydús. Vacsiztunk, a gyerkőcök fürödtek. A Félix most aludt el, a Rebeka még lesegetett mikor kijöttem a szobából.
Remélem a ma éjszaka dög unalom lesz, és csak alvás lesz a program, mert eszméletlenül ki vagyok már!:P Rám férne egy kiadós szunya!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése