2009. július 4., szombat

2009. július 1. Elkezdtünk élesben Pecs-ezni!


Ez a Félix PECS mappája!
(Ha tudok jobb képet csinálni róla, akkor majd lecserélem ezeket!)



Július 1-én a Csillánál Pecs-eztünk. Aznap itthon már nem "zaklattam" vele.
Akkor úgy terveztem, hogy naponta kétszer fogok vele leülni gyakorolni, addig ameddig bírja, és terelődik el a figyelme.
Na, ezt az elképzelésemet módosítanom kellett, mivel...................

...............másodikán délelőtt és délután is gyakoroltunk, de ez nem volt jó, mivel nem akart utána sem ebédelni, sem vacsorázni. Ráadásul több mint fél órán keresztül "nyomta", naná hogy így belkott!:D
Tervet módosítottam. Kitaláltam, hogy akkor megpróbálkozunk napi eggyel, és az az egy délután lesz, miután felébredt.

Harmadikán már így cselekedtem. Úgy tűnik, ez így jó lesz, max. nem eszik vacsorát!
Mikor befejeztük a tanulást, sírt egy darabig, mert még folytatni szerette volna. Pedig 30 perc után fejeztük be!

Negyedikén egy kicsit módosítottam a kérhető dolgok listáját.

A mai napon ezeket a dolgokat lehetett kérni:

-gumimacit
-csokis kekszet
-buborékot(fújó)
-perecet
-csipszet (új)
-csokit (új)
-cukrot (Smarties)
-kölesgolyót (új)
-csokigolyót (Nesquik)
-Ketchupot (új)
-TúróRudit (új)
-bodzát (szörp)

Nagyon ügyes volt ma is. Az összes kirakott dolgot kérte legalább egyszer, de a csipsz és a Ketchup volt a favorit. Nagyon tetszett az, ahogy kérte őket. Először kérte a csipszet, és utána a Ketchupot. Pedig még soha nem ettük ebben az összeállításban a dolgokat, és mégis rájött, hogy így a legfinomabb!:)
Sokszor kért még gumimacit, cukrot, TúróRudit és buborékot.
A mai napon 40 percig PECS-eztünk, de ha rajta múlt volna, még most is ott ülnénk!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése