2009. július 3., péntek

PECS tanulás a Csillával!

Nagyon ügyes volt a Félix a PECS tanulásakor.
Vittem neki a kedvenc nasijait apróra törve, vagy már amúgy is apró formában, és még pár kedvenc játékát.

Ezeket vittem:
-Nesquik csokigolyót
-gumimacit
-kekszet
-csokis kekszet
-Smarties cukrot
-Tic-tac-ot
-perecet
-szörpöt
-Thomas gőzmozdonyt
-buborékfújót

Nem igazán tudtam, hogy mire számítsak. Itthon már próbálgattam vele pár dolgot (pl.: ebédkor a főzeléket kérte, meg az aktuális innivalóját, meg pár dolgot még, amiről már volt kártyánk). Ilyenkor már nagyon ügyes volt, és úgy vettem észre, hogy értette is, hogy mi mért van.
De ilyenkor mindig csak egy valamit kért kártyával.

Most viszont a Csilla az összes kártyát kirakta (az általam készített) a PECS-es füzet elejére, engem a Félix mögé ültetett segítőnek (erre nem volt szükség:D) és már kezdték is a tanulást!
Csilla mindig kérdezte a Félixtől, hogy:
-Mit kérsz?
És a Félix válogatott.
Ha a Félix kiválasztott valamit és beletette a Csilla tenyerébe, akkor a Csilla mondta a kártyára írt szót, és már adta is a kért dolgot a Manónak. Nagyon ügyesen válogatott. Látszott rajta, hogy jól megfigyeli azt, amit kérni szeretne. Időnként tévesztett, de kijavította magát.
A Csilla nagyon meg volt vele elégedve!:)
Mostantól ezt kell gyakorolnunk itthon.
Szeptemberben kell újból mennünk, és akkor fogjuk megbeszélni, hogy hogyan kell tovább csinálni, plusz még egy vizsgálat is lesz.

2 megjegyzés:

  1. Kati!Hihetetlen ügyes a kis Félix!Remélem egyszer majd Levi is itt fog tartani!De addig is, remélem részletesen kiokosítasz majd, megmutatsz mindent. Nagyon jól csinálod te is Katim!Félix igazán jó kezekben van!puszi

    VálaszTörlés
  2. Köszi!:)
    Majd legközelebb ha megyek hozzátok, akkor viszem magammal a "cuccot"!

    VálaszTörlés