2009. július 23., csütörtök

ÓBORZALOM!

A Félix felvett egy nagyon rossz szokást!
Ez eddig a legrosszabb, és nem tudom, hogy mit tudnék ellene csinálni!:((((
Kezdődött azzal, hogy egyszer fürdésnél sikerült egy "büditojást" termelnie a vízbe. Mire én észrevettem a dolgot, (azért nem azonnal, mert én ezt az időt használom a rendrakásra és porszívózásra, így csak ingázok a fürdő és a szoba között) addigra kikente a csempét és saját magát is. Azt sem tudtam, hogy hirtelen mit csináljak vele. Aztán az apu segítségével megoldottam!
Ezt azóta többször is eljátszotta.
Már ez is rossz volt, de amit mostanra fejlesztett ki, az rémálom!
Rájött, hogy a k@kikenés jó móka, ezért most ha nem vagyok résen, kipiszkálja a pelusából a cuccot, és ken vele mindent, amit csak talál!:( Eddig a szőnyeg, a matrac a tapéta a kanapé és még pár hanyagolhatóbb dolog bánta a dolgot!
Totál kész vagyok miatta! Nem lehetek folyton a sarkában!!!!!!!!!
A bilit (pedig volt egy időszak, amikor már ráült) és a WC-t nagy ívben elkerüli, ha mégis egy kicsit "erőszakosabban" akarom rávezetni a dolgokra, akkor meg ordít és harap!:(
Tanácstalan vagyok!:(

4 megjegyzés:

  1. :):):) Én is akkor szoktam rendet rakni meg porszívózni, mikor a gyerekek fürdenek. Ezek szerint nem vagyok egyedül ezzel a jó szokásommal. Vagy csak ilyenkor van időnk?:D

    VálaszTörlés
  2. Határozottam NEM vagy egyedül!:)
    És igen! Csak akkor van időnk!

    VálaszTörlés
  3. Én is ezt csináltam, amíg Petya rá nem kapott, hogy kijön a vízből. Viszont ő konzekvenesen vécének használja a kádat, tehát résen kell lennem.

    VálaszTörlés
  4. Szia Imola!:)
    Örülök neked!
    A Félix szerencsére annyira szeret fürdeni, hogy nem mászik ki a kádból.:)
    A Félix még nem mindig k@kil bele csak akkor, amikor kell neki.
    Attól viszont nagyon félek hogy rászokik, és direkt tartogatni fogja a fürdésig!
    Amúgy a pisit sajna mindig a vízbe intézi (nem tudom elég gyorsan kivenni), soha nem száll ki!:(

    VálaszTörlés