2009. július 27., hétfő

Az a fránya migrén!

A tegnapi napom azzal indult, hogy a Félix ébresztett hajnali fél négykor. Nem túlzottan örültem neki, de Ő szemlátomást örült nekem, mert vad hancúrozásba kezdett rajtam, nagy sikongatások közepette!
Reggel fél hét körül aludt vissza (de minek?). Nekem meg akkor már fel kellett kelnem, mivel a sógornőmnek megígértem, hogy elugrok hozzájuk Halászira kardvirágért, és kivisszük a temetőbe.
(A virágon kívül hozott nekünk halászlevet is!)
Sietnem kellett mert a Tamás már reggel nyolckor indult dolgozni, mivel több csoportjuk is volt az étteremben.
Az apu sem volt már otthon. Ő Budapestre ment a tesómékhoz, hogy megnézze, hogy mit kell megcsinálni a lakáson, amit most vettek.
Egyedül maradtam a gyerkőcökkel. Ez nagyon ritka dolog, de nem bántam. Már előre elképzeltem, hogy miket fogunk csinálni.
A délelőtt jól telt. A Félixszel PECS-eztünk, a Rebekának meséket olvastam, hallgattunk egy kis zenét, néztünk egy kis mesét, aztán végül kimentünk az udvarra pancsolni.
Már akkor éreztem, hogy nem oké a fejem, de először arra fogtam, hogy biztos azért fáj (a szememből kiindulva), mert nagyon erősen tűz a nap és nem bírja a szemem. De miután felvettem a napszemüvegemet, akkor sem lett jobb. Így bevettem egy dilibogyót!:(
Megebédeltettem a Manókat, a Rebekát elküldtem aludni, és a Félixszel én is lefeküdtem...................volna, ha Félix hajlandó lett volna aludni! De nem volt hajlandó. Viháncolt, ugrált az ágyon, és semmi jelét nem mutatta a fáradságnak.
Az én fejem, meg az helyett hogy javult volna, egyre rosszabb lett!:( A migrén ismét meglátogatott. Murphy! Senki nincs itthon, csak a gyerekek meg én, és rámtör a migrén! Akinek már volt, az tudja milyen, akinek még nem volt, annak nem is kívánom, hogy legyen! Az összes klasszikus tünetet produkáltam!:((((
A Félix ráadásuk azt hitte, hogy valami új játékot találtam ki (mivel a fejemre tettem egy takarót, hogy minnél sötétebb legyen), és nagyokat kurjongatott. Közben szedte le a fejemről a , és rakta a sajátjára kukuccsolás céljából.
Közben persze fáradt, és kezdett nyűgössé válni. Legalább tízszer hozta oda a szörpös kártyáját, így tízszer álltam neki keresni az üvegét. Teljesen kész voltam.
Közben a Rebeka is felébredt, és odajött hozzám, hogy olvassunk mesét. Ő nagyon helyes volt, mert miután elmondtam neki, hogy nem vagyok jól és beraktam neki egy DVD-t, nyugisan elvolt.
A Félix viszont nem értett, hogy mi van, mindenféle praktikát bevetett, hogy felkeljek, de sajna nem bírtam.:(
Nem is tudom, hogy hány óra volt, amikor felhívtam a Tamást, hogy ha tud jöjjön haza. Szerencsére már a nagyja munkájával végzett, így a főnökei elengedték. Elég gyorsan hazaért.
A Félixet gyorsan elaltatta, a Rebekával meg kimentek az udvarra játszani.
Az én fejem viszont továbbra sem javult, így rá maradt a vacsiztatás, a fürdetés is.
Mivel a tesóját otthagyta a melóban, ezért 21:30 körül vissza kellett érte menni Ausztriába. A Félixet is vitte magával, mivel a késői alvás miatt még nagyon virgonc volt.
Az apu akkor ért haza Budapestről, amikor a Tamás meg a Félix indultak, így Ő átvette tőlem a Rebekát (és az estimese olvasást), és mentek aludni.
Végre egy ki csend (és sötét) volt!
Még ébren voltam, mikor a Tamás meg a Félix hazajöttek. A Félix jött mellém aludni (fél órába telt mire elaludt), hozzámbújt, fülezett egy kicsit, és aludtunk.
Egészen fél ötig!:)
Mindenesetre nagyon örült, hogy reggel a "régi" anyukáját látja, és nem a tegnapi "tápos utánzatot"!:)))
Egész délelőtt szemmel tartott, ami amúgy annyira nem jellemző rá! Nagyon cuki volt!
Jelenleg az apájával alszik!:)
Remélem nem lesz több ilyen vacak napom!!!!!!!!!!!!!!!!

7 megjegyzés:

  1. hát jó egy randa napod lehetett, kerüljön el akkor most minimum egy jóóóó ideig ez a migrén!!!!!
    nekem csak brutál erős fejfájás szokott lenni, de az kordában tartható ha rögtön bekapok valami bogyót...
    Azért nagyon jófej férjed van hogy így lekapta a dolgokat a válladról! :)

    VálaszTörlés
  2. Elég randa nap volt!:(
    Nem nagyon volt más lehetősége!:)
    Meg az külön szerencse, hogy nagyon jó fejek a főnökei, és elengedték a melóból. Pedig rajta kívül csak egy(frissen)végzett szakács van a Vadásztanyán!
    Nagy szerencsém volt!:)
    Amúgy meg nem túl nagy gyerkőcfelvigyázó! Inkább "csak" a gyerkőcaltatásban jeleskedik!:D
    De tegnap tényleg nagyon rendes volt!!!!

    VálaszTörlés
  3. Ó, te szegény! Nagyon együtt tudok veled érezni, mert én is migrénes voltam. (mint kiderült a "fogalmazásgátlótól".)De addig minden hónapban visszajött és nekem több napig tartott. Ez egy borzalmas dolog! Akinek még nem volt, el se tudja képzelni, milyen. :(

    VálaszTörlés
  4. Több napig? Hogy bírtad ki???
    Én nem nagyon tudom kötni semmihez!:(
    Senkinek nem kívánom ezt az érzést. Annyira rossz!:(

    VálaszTörlés
  5. Tudom...Én volt, hogy már bőgtem, csak folytak a könnyeim.Ráadásul egyedül otthon a 3 gyerekkel, mert párom dolgozott szinte egyfolytában.Néha már azt hittem, nem bírom tovább.Beszedtem minden fellelhető gyógyszert, csoda hogy nem készült ki a gyomrom.

    VálaszTörlés
  6. Még szerencse, hogy rájöttem, mitől van. 3 -szor váltottam gyógyszert, mindegyiktől ez volt. Azóta nem szedek semmit, a migrén pedig ebben a formájában elmúlt. Csak nagyon ritkán jön elő, akkor se olyen durván

    VálaszTörlés
  7. Na, akkor MOST fejezem be a nyafogást!:S
    Nekem legalább volt segítségem!

    VálaszTörlés