2009. július 23., csütörtök

Kánikula!

Nyár!
Már alig vártam.
De nem gondoltam, hogy ilyen vacak lesz!
A gyerkőcök teljesen kergék.
A Rebeka szinte folyamatosan piszkálja a Félixet. A Félix (a jobbik esetben csak) nyerít, mire a Rebeka is nyerít, amit ugye a Félix nem nagyon bír, és ekkor már harapással védekezik a hangforrással szemben stb. stb....................................! Gondolhatjátok!:(
Időnként engedek a "gyengéd" erőszaknak, és délelőtt is kimegyünk az udvarra. Előtte vastagon bekenem őket, mert az udvarunkra sajna folyamatosan süt a nap. Ilyenkor van pár aránylag nyugodt percem. Mindez csak addig tart, ameddig kint vagyunk. Amint be akarok jönni velük, kitör a háború ( a Félixnél)!
Új kinti játékot talált ki a Félix. Locsolnom kell őket, mindig más vízsugárral (a Répa kutyát szoktam így locsolni, hogy ne legyen melege, innen vette a Félix az ötletet!:D). Ne tudom hogy bírják, mert nagyon hideg a víz! De most ez a menő! Már nem is elég nekik a gyerekmedence!
Amúgy csak 16- 17 óra után szoktunk kimenni, mert akkor már egy kicsit elviselhetőbb a meleg, és több az árnyék is. De a szúnyog is. Hiába írtják őket. Ráadásul a szúnyogriasztó spray-t is szeretik azok a fránya dögök!:(
A H. általi fejlesztést is lemondtam (egy időre), mert a Manóka folyamatosan ordított, csapkodott, dobálózott alatta, így nem sok értelme volt a dolognak!:( Nem akarom, hogy megutálja a dolgot. Nem tudom, hogy jó volt az ötlet, vagy nem! Remélem nem csináltam ezzel nagy hülyeséget!
A PECS-et viszont változatlanul nagy lelkesedéssel csinálja! Ennek viszont nagyon örülök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése