2009. augusztus 8., szombat

Azonosító

Már egy ideje töröm a fejemet a dolgon és most elhatározásra jutottam.
Veszek a Félixnek egy vastag (hogy ne nagyon tudja letépni) ezüst láncot, és arra egy olyan lap medált, amire rágravíroztatom a legfontosabb adatait.

Ezt szeretném az egyik oldalára:
R... Félix
autista kisfiú vagyok

Ezt pedig a másikra:
címünk és az én mobilszámom

Már utána is néztem a dolognak, sőt a nyakláncot el is rakattam. Elég húzós lesz anyagilag, mivel a lánc 7500Ft, a medál 4000Ft és a gravírozás pedig 300Ft/betű (ez lesz a legnagyobb tétel) De mindenképpen szükségét érzem ennek, mert a Félix olyan mint egy szemfényvesztő! Eszméletlen gyorsan tud már futni és olyan halkan lopakodik, hogy ember legyen a talpán aki meghallja.
Mindig vigyázunk rá, fogjuk a kezét, így valószínű, hogy soha nem fog "elveszni", de ezt biztosra nem tudhatom! Ha meg tényleg megtörténik a baj, akkor Tőle hiába kérdezgetnék az emberek, hogy "mi a neved?", vagy hogy "hol laksz?", nem tud rá válaszolni!:(

Így a döntésem szerint a Félix kapni fog egy "dögcédulát"! (Úgy is az adta az ötletet, hogy pár hete megtaláltam a nagypapámét!:D)

3 megjegyzés:

  1. Nem rossz ötlet! Nekem Arni tuti nem viselne el a nyakában semmit :)
    De nagyon jó ötlet.

    VálaszTörlés
  2. Még én sem tudom, hogy hogyan fogja viselni, éppen ezért először csak a láncot veszem meg, és kipróbáljuk!
    Kicsi korában volt borostyánköves nyaklánca, azt bírta. Csak azt azért vettem le róla, mert lerágta és megette a köveket!:P
    Ha meg nem bírja, akkor meg a Rebekáé lesz a lánc!:)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nem rossz ötlet. Az enyémek is "szemfényvesztök". :)Ákosnak még így 10 évesen se lehet elengedni az utcán a kezét. :( Pillanatok alatt el tud szaladni. Egy ismerősünk nem beszélő autista kisfia elszökött egyszer a nagypapától, de szerencsésen meglett.Velük tényleg nem lehet elég óvatos az ember!

    VálaszTörlés