2009. augusztus 20., csütörtök

Barátoknál!

Félix, Rebeka, Bence, Valentina
(alig bírtam őket összeterelni:D)


Rebeka, Bence, Valentina


A Félix itt is megtalálta az autókat!:)


Itt már rossz kedve volt és bambulta a TV-t!



A tegnapi napunk jól telt (Félixemnek mondjuk nem annyira!:()
Mivel a Tamás szabadnapos volt, kihasználtuk az alkalmat és elmentünk (Tamást itthon hagytuk pihenni) az egyik barátnőmékhez. Már nagyon régóta készültünk de vagy a választott időpont nem volt jó, vagy nem volt autóm. Végre tegnap minden összejött!:)
A Rebeka már nagyon várta a találkozást a Valentinával és a Bencével!

Egy kis háttértörténet!!!
Az Ildit ( Ő a V. és a B. anyukája) kicsit több mint 7 éve ismertem meg, amikor a Valentina született. Én az újszülött osztályon dolgoztam, Ő pedig egy frissen született, nagyon különleges és imádni való kislány anyukája volt.
Mivel a Valentina egy ideig nem mehetett ki az anyukájához, az anyukája jött be hozzá. Lényegében az egész napot a pici mellett töltötte.
Mikor dolgoztam és volt időm, akkor beszélgettünk.
Elsősorban a kislányáról. Rengeteg kérdése volt amikre én megpróbáltam válaszolni. Ez nem mindig volt könnyű!
Mielőtt hazamentek az Ildi megígérte, hogy ha a kórházba jönnek, akkor majd mindig beugranak az újszülöttre a Valentinával. Akkor még úgy voltam ezzel az ígérettel, hogy egyszer vagy kétszer biztos benéznek, aztán majd egy idő után elmaradnak. (Addig erre volt csak példa!)
De nem így történt!:) Ők kitartóan megjelentek a gyerkőccel. Volt, hogy sikerült velük találkoznom, volt, hogy elkerültük egymást.
Aztán volt egy alkalom, amikor az Ildi elkérte a telefonszámomat, és mondta, hogy majd időnként jelentkezik.
Ekkor kezdődött el az SMS-es korszakunk, aminek a fennmaradása jobbára az Ő érdeme volt!
Az első fordulópont az én Rebekám és az Ő Bencéjének a megszületése volt. Fél év korkülönbség van közöttük így még több lett a közös témánk.
A második fordulópont pedig az volt, amikor kiderült a Félix autizmusa.
Ráadásul a Rebeka és a Valentina éppen ekkor lett óvodás, így sokszor találkoztunk reggelente az Ő ovijuk előtt.
Hát, (röviden és tömören) ez a történetünk!
(Ildi! Ha esetleg olvasod és lenne hozzáfűznivalód, akkor tedd meg!:D)

A Rebeka nagyon jól érezte magát. Alig szálltunk be a kocsiba, már azt kérdezte, hogy "mikor jövünk újból a Valentinához meg a Bencéhez?"
A nap a következőképpen alakult!
Délelőtt nézegettek mesekönyvet, játszottak az udvaron, fényképezkedtek(:D) mesét néztek a TV-ben, veszekedtek minden apró szamárságon, ropit és kekszet rágcsáltak. Tehát elvoltak!:)
A délután hozta meg a változásokat, legalábbis a Félix számára.
Az Ildiékhez "befutott" pár ember, akiket a Félix nem túl jól tolerált. Kicsit már túl sok volt neki egyszerre az idegen környezet és a "sok" ismeretlen ember. Még szerencse, hogy pár kedvenc meséjét elvittem, így azért elvolt.
15:30h körül indultunk haza. Vagyis először Halászira, mivel a Rebekát megint vittem a sógornőmékhez.
Jó kis nap volt!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése