2009. augusztus 5., szerda

Játszásiból megetet!

A Félixnek újabban van egy nagyon édi szerepjátéka!
Megzabálom amikor csinálja, az mellett hogy nagyon örülök neki!!!!
Az már meg volt nála régebben is, hogy valós nasikkal (kölesgolyó, perec stb.) megetetett.
De most elkezdett egy még ennél is jobb "etetési módszert"!
Egyik reggel ültünk az asztalnál, és már éppen befejeztük a reggelizést, amikor megtörtént az ominózus eset (azóta már többször is).
A Félix előtt egy Family Frost-os szórólap volt, azt nézegette. Egyszer csak rámutatott az egyik fagyira. Mondtam neki "fagyi". Megint rámutatott, ismét mondtam neki, hogy "fagyi", és még hozzátettem, hogy "kóstoljuk meg"! Úgy csináltam, mint ha felcsíptem volna a papírról, odatartottam a szájához, mondtam, hogy "hamm" (erre mindig kinyitja a száját), utána pedig imitálva a rágást, mondtam, hogy "nyam nyam nyam". Ugyanezt megcsináltam úgy is, mindha én enném meg a fagyit.
Láttam rajta, hogy gondolkodik!
Egyszer csak Ő is "felcsípte" a papíról a fagyit, bekapta, és "megrágta" . Utána megínt "felcsípett" egyet, és az én számhoz tartotta, hogy egyem meg én is!:) Természetesen "megettem", megköszöntem és mondtam neki, hogy "fini volt"! Utána ezt még egy csomószor eljátszotta. a végén már nem csak fagyit "ettünk", hanem jégkrémet, husit, borsót, répát, halat, hasábburit és sütit is!:)
És ami a legjobb, hogy eszméletlenül élvezi a játékot, és úgy látom, hogy érti is!
NAGYON örülök ennek a fejleménynek!:)))))

2 megjegyzés: