2009. május 4., hétfő

"Ismét" szülőtréning!:P :)

Ma 15órakor megint lesz szülőtréning a Vadaskertben. Remélem ma nem lesz semmi gond az elmenetellel. Kicsit izgulok miatta, mivel eddig mindig volt valami, amikor Budapestre mentünk.
Mikor a kivizsgálásra mentünk, akkor megbüntettek minket gyorshajtásért. A következő két alkalommal a gyerkőcök betegsége miatt nem tudtunk menni, múltkor pedig a Tamás pénztárcáját veszítettük el. Már megvolt a három magyar igazság, sőt még a ráadás is. Most már csak jobb lehet......!
Az apu elvállalta a Félixet, a Rebeka meg a sógornőmékhez megy . Nem tudom ez a felállás hogy fog működni, mert az apu ennyit még soha nem volt a Félixszel. Remélem a pelusozás is menni fog neki. Ugyanis az a gyenge pontja!:)
A Félix ma 5 órakor kelt reggel. Most kimondottan örültem neki, mert így talán el tudjuk altatni 11 óra körül. Annak viszont nem örültem, hogy nagyon náthás. Nem kapott levegőt az orrán. Most már egy kicsit jobb, mert leszívtam(tuk) neki, és kapott cseppet is bele. Szerencsére a cseppentést engedi, úgyhogy ez az apunál sem lesz gond.
A Félix "természetesen" nem aludt el, mielőtt elindultunk, hiába a korai kelés. Izgultam is miatta, hogy mit fog produkálni! De szerencsére csak úgy eldőlt az apu ágyán, és elaludt. Tök jól elvolt.Az apu a pelusozást is nagyon ügyin megoldotta, így abban a ruhában találtam a Félixet, amibe még én öltöztettem. Remélem máskor is elvállalja. A Rebekát könnyebben el tudom "sózni" bárkinek, mert vele általában nincs gond.
A mostani szülőtréningen az észlelés-érzékelés volt a téma. Számomra nagyon érdekes volt. Olga Bogdashina: Valódi színek című könyve alapján volt felépítve az előadás, jó sok példával és magyarázattal. A szülőket és a szakembereket is bevonták. A Prekop Csillában meg nagyon kellemesen csalódtam. Nagyon kedves és közvetlen volt.
Hazafelé a Rebekát begyűjtöttük, aztán fürdés, meseolvasás és szunya következett.
Nagyon elfáradtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése