2009. május 6., szerda

"Őrültek" háza!!!

Délutáni alvás!



A mai napunk egy nagy káosz! Már most kivagyok. Mi lesz még így estig.......
A Rebekát ma még nem vittem el az oviba, hogy figyeljem még egy napig a produktumait. Azóta sem termelt még semmit. Ha ez ma nem változik, holnap megy oviba.
Már a reggel sem indult zökkenőmentesen. A reggelinél a Rebeka a Félix helyére akart leülni reggelizni. Na, ebből nagy csetepaté lett. A Félix ordított, ezért a Rebeka is ordított. Utána a Félix megharapta a Rebekát, Ő pedig viszonzásul fellökte a Félixet. Gyorsan rendet vágtam, mert láttam, hogy az apu maradék haja is kezd kihullani.
De ezután jöttek csak az igazi ordibálásra "okot" adó események!
A Rebeka jött a szokásos kívánságözönével. Először az Abakusszal akart játszani. Ez még csak oké volt, mert a Félix is elszórakozott vele, bár egy-két gyöngyért azért ment a "harakiri"! Egy idő után (kb. fél óra), kitalálta, hogy olvassunk az egyik Anna, Peti és Gergős könyvből. Hát olvastunk. A Félixnek nem igazán tetszett az ötlet így elkezdett mellettünk ugrálni, amire persze a Rebeka bepörgött, és fellökte. Ez persze okot adott a Félixnek a harapásra, amiért a Rebeka megszorította a Félix lábát....na ekkor szétszedtem őket, és a Rebekával áttelepültünk a szivacsra, hogy a Félix nyugodtan ugrálhasson.
(Apu ekkor vonult le a pincébe, mondván sűrgős bicikliszerelési kényszere van!:DDD) Mondanom sem kell, a Kölök 2 perc múlva ott ült a szivacson, és hallgatta? a mesét!:)
Miután egy teljes könyvet elolvastam, kitalálta a Rebus, hogy játszunk a dzsungeles memória játékkal. Mondtam neki, hogy ez nem túl jó ötlet, mert a keretet puzzle módjára kell kirakni, de ő erősködött! Kiraktuk a keretet, és ekkor "nagyon váratlan dolog történt"! A Félix szétszedte!====>Újabb pankráció! ====> Kölkek szétszed, játék elrak, újabb ötletek felsorakoztatása!:P
Rebus a Logicót válsztotta, a Félix pedig az ugrálást. Már egy ideje játszottunk, mikor gyanússá vált a nagy csend! Gyorsan szétnéztem, és egyből megláttam a csend okát! Második magzatom szép csendben ült a szőnyegen, kinderfigurákkal teletömött pofazacskóval, és a többi figurát szisztematikusan dobálva a szobában. A "nem finom, köpd ki" felszólításra a tenyerembe köpött 6db velúros anyaggal bevont gorillát, kissé szétázott és megrágott állapotban. Ekkor hallottam meg a csattanást, amit első számú magztom keltett a második számúnak a fején, egy Kisalföld újsággal, megtorolandó, a gorillákon esett kárt.====>Újság elvesz, Félix lefog, Rebeka csitít!
Ezek után a Rebekával leültem beszélgetni a kindertojás figurák (előzőleg már vagy 1000X átbeszélt) tárolási módjáról (vettünk, direkt a figuráknak egy mini hátizsákot) . Mire Ő lazán közölte velem, hogy: " Én elraktam őket!..... Ja, csak elfelejtettem a cipzárt behúzni!" KÖSSSZI!
A következő játék: "Ki tud több kinderfigurát összeszedni a földről" volt, amit én nyertem, mivel a kisasszony közölte három db. figura felszedése után, hogy Ő "halálosan fáradt", és elterült az ágyon.
Ekkor jött a felmentősereg. A Tamás elkezdett zörögni a konyhában. Erre a két kis "vadorzó", (fáradtságot, és minden mást mellőzve) nagy egyetértésben rohantak a konyhába kunyerálni!
Jelenleg édesdeden alszanak az apájukkal!:D
(Ha esetleg valaki kíváncsi rá, hogy miért nem csaptam ki őket az udvarra, vagy mentünk el a játszira, annak mondanám, hogy EGÉSZ DÉLELŐTT ESETT (vagy csöpögött) AZ ESŐ!)
A délután már szerencsére nyugisabban telt.

5 megjegyzés:

  1. Igazi tesó csete-paté, teljesen normális módon! (csak bírni kell cérnával.., de ez normális!)Pussz

    VálaszTörlés
  2. Nálunk hancúr van, de nincs verekedés, soha, hancúr szokott egy kicsit eldurvulni is! :)
    Remélem a délután nyugodtabb!

    VálaszTörlés
  3. Szia Orsi!
    Általában nálunk is csak hancúrozás megy. Ugrálni, fürdeni (általában) nagyon jól tudnak együtt.
    Csak akkor durvul el a dolog, ha a Félix a kommunikáció hiánya miatt durván lép fel a Rebekával szemben, Ő meg hasonlóan akarja visszaadni.
    Azért nem volt ennyire "vicces" a dolog, mint ahogy leírtam!:(
    Én is reménykedek a nyugodtabb délutánban!

    VálaszTörlés
  4. Szia Kata!

    fel a fejjel. Rebeka egy kicsit még nő és meglásd majd anyáskodni fog Félix felett. Ő lesz majd Neked a legnagyobb segítség. Szerintem teljesen egészséges jelenség ez a kis féltékenység a gyerkőcök között.
    puszi kiratás!

    VálaszTörlés
  5. huh, hát az én idegeimnek olvasni is sok volt :))) de azt is belátom, kezdő, gyakorlatlan egy-gyerekes anyuka vagyok még egyelőre... ;)))
    különben bizti az idő is (legalábbis jó erre fogni) mert példul engem is megőrjít, hogy már sokadik napja csak fúj, csak fúj, csak fúj a szél... grrrr.
    nyugisabb napokat! :)

    VálaszTörlés