2009. május 3., vasárnap

Rebeka ebédrendelése!:)

A játszótéren, nagyon "egyedi" módon, háttal mentem fel a csuszira....


....utána kipróbáltam a köteles mászókát.....


...sétáltattam pitypangot....


....és miután egy jót sétáltunk, megpróbáltam elfújni! (kézzel azért még egy kicsit besegítettem!:D)


Este pedig így kidőltem!:)


Rebeka feszít az Elmójával!:)



Reggel, miután felkeltünk, a Tamással gyorsan elmentünk a Tescóba havi nagy bevásárlást csinálni. Mielőtt elindultunk, megkérdeztem a Rebekát, hogy mit főzzek ebédre. Mire Ő:- "Olyan halas-kukoricás izét, amit múltkor is csináltál." Így nem kellett gondolkodnom azon, hogy mi legyen a kaja!:)
Amíg mi elvoltunk, az apu megreggeliztette a Manókat.
A délelőtt nagyon gyorsan eltelt. Egy kicsit játszottunk, egy kicsit főztem, és már vége is volt.
Egy régi barátnőm ígérte, hogy eljönnek hozzánk, de még nem értek ide. Remélem tényleg eljönnek!
Eljöttek. Nagyon jó volt egy kicsit beszélgetni vele. A kislánya meg egyszerűen zabálni való!
A Rebekát elvitte az apu biciklizni. Ma Lipótra mentek.
Miután a barátnőmék elmentek, felpakoltam a Félixet, és elmentünk a játszira. Ma megint kerülgette csak a gyerekeket. Nem tudom mi alapján dönti el, hogy mikor megy közéjük, és mikor nem. Totál rejtély számomra!
Utána odamentünk a sógornőmékhez, de nem nagyon tudtunk beszélgetni, mert a Félix azért volt nyügi, mert nem aludt délután, a kis B. meg azért, mert fájt a hasa.
Ma mozgalmasabb napot zártam!:)

2 megjegyzés:

  1. És ismét fincsi lett? :)
    Ekkora sikere van a tésztámnak, irtó jó érzés!!! :)
    Na majd még kitalálok Rebusnak ilyeneket, ha szereti a tésztát! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, jó lett!:D
    Úgy falja, mintha muszáj lenne!:)))
    Nagyon szereti a tésztákat. A másik kedvence a spenótos tészta.
    De a jó ötleteidet várjuk!:)
    Nyami!

    VálaszTörlés