2009. május 22., péntek

NEM HAGY!!!!

A távolmaradásomnak az oka, hogy a Félix újabban nem tudja elviselni, ha a gép előtt ülök. Most az apája altatta el, (így nem aludtam el mellette :D) úgyhogy ideültem egy kicsit írni.
Nagyon mozgalmas napokat tudhatunk magunk mögött!
Hétfőn megint Budapesten voltunk szülőtréningen, most a magatartásproblémák volt a téma. Ismét egy csomó jó, és használható ötletet kaptam. A nap vége mondjuk nem úgy alakult, ahogy én azt szerettem volna, mivel frankó kis migrénnel értem haza!:( Az éjszakai vihar után legalább tudtam, hogy mitől volt a migrén.
Még ezen a napon délelőtt a Rebusommal fogászaton is voltam, mert az egyik foga elkezdett fájni. Kifúrták, kitisztították neki.
Szerdán az oviban fogadó óra volt. Elmondták, hogy a felméréseik alapján milyennek találják a gyerkőcöket. A Rebekával minden rendben van. Pár dologban pedig a korosztályánál magasabb szinten teljesít.:)
Tegnap délután a Rebeka egyik kis csoporttársánál voltunk vendégségbe. A gyerkőcök nagyon jót játszottak, én meg dumcsiztam a gyerkőcök anyukájával, és hadakoztam a szúnyogokkal. A Rebekát alig lehetett hazacsalogatni, minden áron ott akart aludni. Ennek érdekében még egy ordítós-sírós produkciót is bevetett, ami nem hatott meg különösebben, így hazajöttünk. Mivel a Félix délután megint nem aludt, már nagyon fáradt volt estére. El is aludt a fürdőkádban ülve. Ebből viszont egyenesen következett az éjszakai játszás, ami most negyed háromtól, majdnem 5 óráig tartott.:(
A mai napom eddig folyamatos "rohanással" telt. De délután egy órát biztos ülni fogok, mivel az oviban lesz egy előadás. A János Vitézt nézhetjük meg a helyi társulat előadásában. Állítólag nagyon jók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése