2009. május 1., péntek

Kiruccanás Halászira!

Irén, Rebeka és Börni kutyuli


Rebeka hason csúszott


Felmásztam a csuszira...


...és lecsúsztam (nagyon sokszor)....



....ugráltam a fáról....



...cipeltem a lapátot...


...kavicsoztam....


...anya pedig ezen az "izén" tolt. Nagyon szupi volt!!!


Délelőtt egy kicsit elmentünk Halászira a sógornőmékhez. Először úgy volt, hogy csak megyünk, ott vagyunk pár órát, aztán jövünk haza. De aztán végül a Rebeka ottmaradt. Majd holnap hozzák haza.
Jót játszottak az udvaron. Csúszdáztak, hintáztak, homokoztak, a Félix kavicsozott, földet szórt, lapátot húzkodott, turkált a kutya vizes táljában(:P), utána meg a faszállító (jól olvassátok!!:D) talicskán tologattam őket.
A sógorom főzött vaddisznó pörköltet, azt ebédeltünk. Nagyon finom volt! Még a Félix is evett belőle 2 nagyon pici kanállal (a harmadikat már kiköpte), amin nagyon csodálkoztam. 1,5 éves kora óta nem eszi meg sem a nokedlit, sem a pörköltet (a szaftot megeszi néha kenyérrel, de az is ritka). Nagyon örültem neki!!!
Délután megint elvitte az apu a Félixet egy kicsit biciklizni. Legalább így itthon meg tudtam csinálni néhány elmaradt dolgomat.
Fürdésnél megint hozta a formáját! Belekakilt a vízbe, és kifestette vele a csempét, és saját magát is. Fél órába telt, még fertőtlenítettem a kádat. Őt pedig visszatettem a kádba, engedtem neki új vizet, és most "ázik". Remélem a gyerek nem lesz kaki szagú, mint a kezem. Tuti, hogy legalább kétszer-háromszor lefürdetem. Tiszta büdi vagyok!:PPPP

2 megjegyzés:

  1. Mi majálisoztunk egész nap, a fiúk szintén vaddisznópörköltet ettek, mert volt főzőverseny és a barátaink azt csináltak! Nálunk nagyon meleg idő volt ma, leégett az arcunk meg a kezünk és nekem egy kicsit a nyakam is!

    Félix haja nagyon jó, én vagyok nálunk a fodrász, mindenkit megnyírtam én is csak a két nagyot nem!

    VálaszTörlés
  2. Nálunk is jó idő volt, csak nagyon fújt a szél!(Mint errefelé mindig:D)
    A sógorom is nagyon jól főz ilyen dolgokat.

    Én csak géppel tudnám lenyírni neki, próbáltam is kétszer, de nagyon fél a nyíró hangjától, és a rezgéstől.Olyankor pedig harapja magát, vagy engem!:(
    A fodrásznál "csak" sír.
    Nekem is tetszik ilyen tüsi hajjal!:)

    VálaszTörlés