2009. április 30., csütörtök

Ballagás!

Este, fürdés után, belemásztam a szennyes tartóba.....


...és nagyon élveztem!:)


Aztán a Rebeka "majmolt" engem....


...és komolykodva ült a szennyesben.:)



Ma van az egyik sógornőm nagyobbik lányának a középiskolai ballagása. 17h-kor kezdődik, de nem megyünk el rá.
1. Mert nincs kedvem elmenni. (Normálisan meg sem hívtak bennünket, csak a másik sógornőmmel küldték a meghívót. És még egy telefont sem ejtettek meg. Nagyon rosszul esett!)
2. Mert nem hagyjuk ki a fejlesztést a Félixszel.
3. Mert a Tamás úgysem tudna eljönni, mert dolgozik.
4. Mert nincs kedvem egy csomó embernek elmagyarázni, hogy mi van a Félixszel. (J. tudja, de a rokonai nem.)
Délelőtt fogunk odamenni hozzájuk, odaadni az ajándékot, aztán sietünk haza Félixet altatni.
A rokonlátogatás jobban sikerült, mint ahogy azt én gondoltam. Nagyon kedvesek voltak, és egy jót beszélgettünk. A Félix is jól elvolt. A cicával játszott, és egy csomó sütit megevett.:)
Délután a fejlesztésre alig értünk oda. Nagyon nyügi volt, amikor felkelt. nem is tudtam felöltöztetni, így az otthoni ruhájában vittem a fejlesztésre. Azt hittem, hogy a fejlesztésből nem lesz "semmi", de egész ügyi volt. Nem csinált meg annyi feladatot, minta amennyit szokott, de sebaj. Legalább nem ordított, meg ugrált.
Ma az apu ment a Rebekáért az oviba. Nem nagyon akart, de nem volt más választása. A Tamás dolgozni ment, én meg fejlesztésen voltam a Manóval. Onnan meg nem akartam elmenni, otthagyva a Félixet. Egyszer már volt ilyen, és a Félix, miután elmentem, nem dolgozott rendesen. A Rebus most aránylag jó volt, bár most is ellenkezett valamin az apuval.
A délután többi részében ismét Rebeka-napot tartottunk, mert az apu elvitte a Félixet a játszira.
Ha csak ketten vagyunk, nincs semmi gond a Rebekával. Próbálkozik néha, de ilyenkor le lehet szerelni. Megint jót játszottunk, és a Félix is jót játszott a játszótéren.

Rebeka mai aranyköpése:
Megint valamin ellenkezett, így megkérdeztem tőle:
-Mit mondtam, mi lesz ha nem viselkedsz rendesen?
Erre Ő:
-Hát szobafogtartás (szobafogság:D)!
-De én jó vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése