2009. április 5., vasárnap

Biciklitúra!

Jó hely ez a WC!:D


Séta az ibolyák között


Kavicsozás


Bújkodás a bokor alatt


A mai éjszaka ismét katasztrófa volt. Most ugyan nem kelt fel játszani, de legalább 10X fent volt éjféltől, reggel 7h-ig. De most legalább tudom, hogy ezt én csesztem el.
Az elmúlt hetekben, hányt és hasmenése volt, nem tartottam be az "éjszakára csak vizet" szabályt, de csak azért, hogy legalább folyadék menjen be a szervezetébe. Jól ráfáztam! Most kezdhetem előröl az egészet. Lesz még néhány alvás nélküli éjszakám, de utána (remélem) ismét szundi lesz.
Az apum elvitte a Rebekát biciklizni (mindig egy társasággal megy), majd csak délután jönnek haza.
A Rebus szereti ezeket az alkalmakat, mert minden körülötte forog. Ő az egyedüli gyerek a túrákon, így az összes felnőtt vele beszélget és játszik.
A Félixszel elmentünk sétálni, most csak az volt, amit Ő akart. Nem is jutottunk sokáig!:)
Mikor hazaértünk, még az udvarban is játszott egy kicsit. Leszedtem a homokozó tetejét, kiszedtem a homokozóból a gazokat. Ezek után a Félix birtokba vette a létesítményt. Nem sokáig ücsörgött benne! Itthon is elkezdte mindenre, és mindenfelé szórni a homokot. Erről sehogy nem tudom "lebeszélni", és a figyelmét sem tudom elterelni! Ha mégis megpróbálom, akkor jön a dühroham és a harapás!
Rebeka és az apu hazajöttek. A leányzó nagyon jól érezte magát. Azt mondja az apu, hogy négyből három szendvicset Ő falt be, és még kekszet is evett!:)
A Félix pont akkor ébredt fel, amikor hazaértek.
Kimegyünk egy kicsit az udvarra. Nem tudom, hogy mennyire lesznek el, mert a homokozón kívül (még) nincs semmi az udvarban.
Hát, ez nem volt túl jó ötlet. Amit elfelejtettem, hogy egy esővizes hordó is van az udvaron. A Félix teljesen rákattant a vízre, és két öltözet ruhát összevizezett. Egy keveset homokozott (Félix módra), egy csomószor felmászott a létrára, a napbojlerről ugrált,(ami jelenleg a földön tanyázik). De visszatalált a vízhez. Arra, hogy "nem szabad", a füle botját sem billegette, így behoztam a lakásba. Ez nem tetszett neki, és ennek hangos ordítással és visítással hangot is adott. Legalább fél órán keresztül üvöltött.
Most fürdenek, aztán vacsi. A Rebeka utána megy aludni, mert már látom rajta, hogy fáradt. Nem aludt délután. Meg holnap már megy oviba.
Holnap a Félixhez is már jön a H., és remélhetőleg lehet majd a Törpivel valamit kezdeni! Elég sok volt ez a két hét kiesés. Ilyen még nem is fordult elő , mióta fejlesztést kap!

5 megjegyzés:

  1. Katim! Szeretem benned a következetességet, és el is éred a célod! Ebben példát vehetnék! Megvettem a dm-es üveget Levinek, iszogatja belőle a vizet, de mivel azt adtam belőle először, mást nem is fogad el benne. Szóval mi 3 nap alatt biztos nem fogjuk tudni letenni a cumisüveget..Az éjszakai rendet is gondolom ilyen ügyesen állítod majd vissza Félixnél, mint ahogyan a cumis üveget elvetted!pussz

    VálaszTörlés
  2. Szió!
    Miért nem veszel neki egy más színű üveget! Azt meg kinevezhetnéd a többi itóka üvegének.
    Amúgy nálunk sem 3 nap volt(a 3 napra azért emlékszel, mert 3 napig csak kortyokat ivott),hanem legalább 1,5-2 hét. Most már simán iszik belőle.

    VálaszTörlés
  3. Milyen DM-es üveg? Lemaradtam... :(
    Ilyen sportkupakos?
    Valamit nálunk is jó lenne változtatni. Szerintetek ha csak estére, az esti tejcsizéshez hagyom neki a cumisüveget, de a nappali teát, vizet ilyen üvegből próbálnánk, az megkavarná őt?
    mert estére nincs szívem elvenni a cuclit, azzal alszik el...
    Köszi :)
    K.

    ui.: na majd a nagy 38 fokokban milyen jó is lesz vizezni Félixnek !! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Kata!
    Én inkább csőrös pohárnak(?) mondanám. A "csőrre" rá lehet hajtani műanyag védőt, úgyhogy fejlesztésre is jó cipelni. Tényleg nem csepeg, és két fajta folyási sebességet tudsz rajta állítani. 1000Ft körül van az ára.
    Nappalra szerintem jó lenne nektek is! Nem tudom, a Lizi mennyire szokta ledobálni az üvegét,de a Félixnél ez is probléma volt. Ha még volt benne iszi, akkor kifolyt a földre, ágyra stb.!
    Most már ilyen sincs. Ezt hajigálhatja.
    Attól még estére maradhat a cucli! Csak nálunk ezt is radikálisan kellett csinálni, mert a Félixnél nincs olyan, hogy vagy.....
    Puszi!

    ui.:Most is engedtem neki, csak már lilult, úgy fázott!:) Csak Ő ezt nem nagyon érzi.
    38C°-ban tőlem még bele is ülhet....:DDD

    VálaszTörlés
  5. Köszi az infot!!!!! :)
    jaja, Lizinél is repül az üveg, főleg ha kiürült!
    bár az utóbbi időben alig akar inni, semmi nem jó, bezzeg a tejcsi (beba2) de hát nem élhet tejen!!!?????!!!!
    Majd csak nyer a szomjúság! :) :P
    K.

    VálaszTörlés