2009. április 16., csütörtök

Gyümölcsnap az Óvodában!

A kis B-nál pörgök a széken.


A játszin sokat hintáztam.....


.....próbáltam felmászni a kötélen....


...és a kötélalagútra is felmásztam! (többek között)


Óóóóóóóóde billeg ez a létra!


Itt egy kicsit mérges vagyok.....


A 100. felmászás után megpihentem!:)


Rebeka verset mond!:)))



Arany pofa 1.


Arany pofa 2.



Minden csütörtökön gyümölcsnap van az oviban. Minden héten más anyuka (apuka) viszi a gyümit, és az óvónénik csinálnak belőle gyümölcssalátát. Ma mi voltunk soron. Reggel elmentünk a zöldségeshez, és vettünk almát, körtét, banánt, eper és barackbefőttet.
A Félixszel kimentünk délelőtt a játszira. Nagyon szupi volt! De előtte odadobtunk néhány ruhát a kis B-nak. Ott a Félix pörgött egy csomót a székben, utána meg szórta a földet a kertben.
Délben az apája altatta el, mert én mentem tücsköt venni.
Miután felkelt, mentünk fejlesztésre a M. nénihez. Nem tudom, hogy mi volt vele, de már akkor sírt, amikor bementünk az épületbe. Aztán ezt fent is folytatta. Negyed órán keresztül ment a nyervogás, de aztán lassan lenyugodott. Nem egészen azt csinálta, amit kellett volna, de legalább csinált valamit. Mikor jöttünk el, nagyon örült. Nem igazán értem, hogy mi válthatta ki belőle ezt. Régebben nagyon szeretett menni, és nagyon örült neki, mikor a M. néni megjelent az ajtóban. Vigyorgott, mint a tejbetök. Egyből megfogta a kezét, és ment vele. Volt olyan is, hogy nyújtogatta a kezét, hogy M. néni vegye fel. Na mindegy! Remélem lesz ez jobb is!
Utána az udvaron játszottak a Rebekával.
A Rebeka kitalálta, hogy megint csináljak KATA-féle tonhalas kukoricás kaját, így előbb bejöttünk, és csináltam. Megint fini volt!;)
Most jön a fürdés, olvasás, aztán csicsika!

3 megjegyzés:

  1. Nohát, nohát.. ezt a sikert! :))))
    Akkor majd összeszedem magam, meg az eszem, és teszek még be pár kedvenc kajás receptet! :)
    Örülök hogy ízlik! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édesek a gyerekeid! Tündériek ezeken a fotókon. :)
    A legalsón pont úgy néz a kisfiad, mint az enyém, még a fogaik formája is ugyanolyan.

    (Esetleg ha alkalom adódik rá, hozzájárulsz, hogy a saját blogomban - Gondok és gondolatok - idézzek tőled? Persze a forrást megjelőlve.)

    Barbi

    VálaszTörlés