2009. április 9., csütörtök

Szülinapozás Halászin!:)

Felmászunk a csúszdára!


A szülinapos csúszik!


Mászok felfelé!
Kukucs!


Egy kicsit elbambultam!


Felmásztam!


Vigyorgok egy keveset.....



...hol is kell csúszni?


Azért egy kicsit kavicsozok és kerítésezek is!


Anya kicsi szerelme!:)


Rebeka szülinapi tortája!


Elfújom a gyertyákat!


Megkaptam az ajándékot!


Ez itt Gemma!


Ő pedig Abby, a Sesame utcából. Vele fogok aludni!



Nagyon kidőltem. Szundikálok egy kicsit az I-nél!


Boltosat játszunk!


A mai napunk nagyon jó volt, de egy kicsit fárasztó.
Most értünk haza.
Kezdem az elején!
Reggel elmentem a Tescoba húst és üdítőt venni. Utána rohanás haza. Összepakoltam a gyerkőcök cuccait, aztán irány Halászi.
A Tamás kocsival ment, mert vitte a sógoromékat gyerekestől, meg a Rebekát, én meg a riksát húzva kibicikliztem a Félixszel. Azért így mentünk, mert le van zárva a Halászi híd, és kétszer kerülni +10 km-t az sok. Ráadásul a Tamás délután ment dolgozni, és én nem akartam olyan korán hazaindulni.
Még a vitt húst csinálta az Irén, addig mi az udvaron játszottunk. Volt homokozás, csúszdázás, szaladgálás, fűrészpor, fű, kavics és homokszórás, kerítésnézegetés, hintázás, lépcsőmászás.
Ebéd után a Rebeka megkapta a tortát és az ajándékokat (könyv,ruha, Abby baba, két kis sárkány és egy DVD).
A Félix már nagyon fáradt volt, így elmaradt az össznépi fényképezés. Apája elvitte aludni.
Tamás 17h-ra ment dolgozni (előbb kellett volna, csak elengedte a főnöke), de előbb hazavitte a sógoromékat.
Az alvás után még egy jót játszottak az udvaron, és este indultunk haza.
Itthon alig lehetett Őket beterelni az udvarról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése