2009. április 24., péntek

Torna!

Délután elindultunk sétálni. A Rebeka most motorral jött.


Szórtam egy kicsit a kavicsot....


...szedtem pitypangot, és megpróbáltam elfújni....


..a Rebeka időnként kakaskodott velem,( szerinte túl lassú vagyok)....


....zörögtem egy keveset az aknafedővel....


...doboltam....


....és rohangáltam az árokban (ezt is nagyon szeretek).


A Rebeka meg addig "nyúzta" az Anyát, még le nem fényképezte Őt a kedvenc pónijával. Lányok...!:)



A szokásos reggeli teendőimet követően, ma a Félixszel ismét voltunk tornán.
Majdnem két hónap kimaradt, mert hol a Félix volt beteg, hol a K. nem volt valamiért.
Kicsit féltem tőle, hogy a Félix esetleg túlságosan elszokott a dologtól, de kellemesen csalódtam. Végig megcsinálta a feladatokat. Igaz, hogy néha nyűgös volt, de feladathelyzetben lehetett tartani. A K. megdicsérte a végén, nekem pedig azt mondta, hogy a mozgása és a monotóniatűrése majdnem a korának megfelelő!
Tegnap délután elkezdett folyni a nózija, ma pedig már a könnye is folyik, ha kint vagyunk. Szegényem még allergiás is? Bár gőzöm sincs, hogy mi virágzik most.
Délután elmentünk sétálni. Az udvarunkba most nem nagyon lehetünk, mert az apu csinálja az új hintaállványt. Még nincs lebetonozva, csak fel van állítva, és úgy van rögzítve. Ettől függetlenül nem engedem a gyerkőcöket a közelébe.
A séta jó volt, csak a Rebeka volt megint nagyon türelmetlen (amit nem is nagyon csodálok). A Félix ma a szokásosnál is jobban leragadt a kedvenc dolgainál, és ez miatt a Rebus mérges volt rá. Azért egyben hazaértünk!:)

2 megjegyzés:

  1. Allergia: a pázsitfűfélés és a platán virágzik éppen!
    Remélem nem az lesz, mert én sajnos evvel kínlódom és nem valami jó érzés!

    VálaszTörlés
  2. Köszi az infót!
    Én is remélem.
    Csak nem tudom, hogy mi más lehetne, mert az orra vizesen folyik és folyamatosan el van dugulva,és a szeméből is dől a könny.

    VálaszTörlés