2009. április 13., hétfő

Miket csinál (még)...

Reggelizek a papával.....



...minden falat után iszok egyet!


A játszótéren mászókáztam....


...bálnagoltam.....


...rohangáltam a csuszi körül....


....és csusziztam
(meg hintáztam és homokoztam, csak arról nincs kép)!:)


Eszembe jutott még pár dolog, amit a Félix mostanában csinál.
1. Az apu szobájában mindig sorba rakosgatja a krémes tubusokat, a dezodorokat, a spray-ket, és az összes hasonló dolgot.
2. Kézkrémmel, naptejjel, lábkrémmel, vagy amilyen krémet talál, bekeneti a kezét, karját. Ezt naponta akár 10X is kéri, de van, hogy még ennél többször is.
3. Nem szereti, ha az ajtók, ablakok nyitva vannak. Amit be tud csukni, azt becsukja. Ha ne tudja becsukni, akkor kiabál, sikít az ajtó (vagy ablak) előtt mindaddig, még be nem csukjuk.
4. Minden kicsi, szűk helyre bemászik. Szereti az ilyen helyeket.
5. Különböző tapintású anyagokkal simogatja a karját és az arcát. Azt is szeret, ha ez én csinálom neki.
6. Ha örül, vagy nagyon mérges, csikorgatja a fogát, és remeg.


A mai napunk nagyon jól telt.
Félix a papával reggelizett, utána pedig megint elmentek egyet biciklizni és játszóterezni.
Alvás után pedig én mentem el vele biciklizni és a játszótérre. Nagyon élvezte. Sokat szaladgált, és majdnem minden játékot kipróbált. A gyerekekkel ugyan nem játszott, de odament hozzájuk, és nagyon élvezte azt, ahogy Ők játszottak. Nagyokat nevetett rajtuk, és örömében ugrándozott, "repkedett" és pörgött. Egy idő után el is kellett jönnünk a játszótérről, mert egy kicsit "túlpörgette" magát. Örülök, hogy nem idegenkedik a gyerekek közelségétől. Ez tavaly óta nagyon sokat változott. Tavaly nyáron még minden gyereket elkerült, és sokkal jobban zavarta a
zaj is.
Utána elmentünk egy kicsit a sógornőmékhez, de ott sem akart ellenni, így hamar hazajöttünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése