2009. április 29., szerda

Anyák napi köszöntés!

A H-vel formákat egyeztettem...


...Pecs-eztem....


...labdáztam...


...mondókáztam (és még sok mást is csináltam).


Itt egy kicsit bambultam (az új frizurámmal)....


...aztán ittam egy kicsit...


...és folytattam a bambulást!


Ma reggel az oviban minden kisgyerek külön megköszöntötte az anyukáját, vagy a nagymamáját. A Rebeka nagyon ügyesen mondta a verseket. Utána meg össze-vissza ölelgetett meg puszilgatott. Majdnem megzabáltam.
Még mindig szomorú vagyok a tegnapi viselkedése miatt. Teljesen rányomja a bélyegét a hangulatomra, ráadásul még az idő is borús.:( Remélem sikerül "kimásznom" belőle!
11h-ra viszem a Félixet fodrászhoz. Muszáj még jobban levágatni, mert minden nap teleszórja homokkal, földdel, meg apró kaviccsal. Szeret hajat mosni, de amikor már harmadszor mosom meg neki, mert még mindig kavicsot érzek a hajában, akkor már üvölt.
Megmutattam neki a L. fotóját, hogy fodrászhoz megyünk. Rápillantott, de valószínű, hogy még nem vette az "adást". Az előző alkalommal kértem képet a L-tól, hogy hátha egy idő után így nem éri olyan váratlanul a dolog. Nem szereti, ha a haját piszkálják. Pláne azt nem, ha sokáig teszik ezt!
A fodrásznál szokás szerint végig üvöltött. De az jó, hogy közben (ha ott vagyok és fogom a kezét), akkor nem mocorog sokat. Így aránylag hamar végeztünk. Szerintem csini lett a srác!:)
Fodrász után fürdött egyet. Az egy kicsit lenyugtatta Őkelmét.
12h-ra pedig jött a H.. Ma is elég ügyi volt, a fáradtsága ellenére.
Ma is az apájával aludt, mert most meg ballagási könyvet mentem venni, és utána meg a Rebusért mentem az oviba.
Ma délután "beszorultunk" a szobába. Sétálni nem akartam, mert nagyon borús itt felénk az idő, az udvarra pedig azért nem mentünk, mert az apu betonozta a hintaállványt, meg füvet nyírt.
Így egy kis játék után (sajna) maradt a TV. Na mindegy.
A Félixre délután (a szokásosnál is fokozottabban) rájött az ajtócsukogatási "mánia". Amit mi nyitva hagytunk, azt Ő becsapta. Még akkor is, ha 1 perc múlva ki akart rajta menni. Akkor meg azért üvöltött (nem minden ajtót tud kinyitni). Jó kis délután volt.
A Rebeka az udvaron és az utcán volt eközben. Először az apunak "segített", utána pedig az utcán bicikliztek a L-ral.
Ami következik: fürdés, mese olvasás, lefekvés!

5 megjegyzés:

  1. Mi is levágtuk Levi haját tegnap végre..De annyira keservesen sírt..Viszont most nagyon kópé a feje...

    VálaszTörlés
  2. Na, ilyesmi a Levi haja is!puszi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon furi lehet a hosszú haj után!:)

    VálaszTörlés
  4. Irtó helyes Félix ezzel a rövid hajjal (is) !!
    :) Igazi nyári frizura! :)

    Amúgy ez egyáltalán nem egyedi jelenség, nagyon sok, "átlagos" gyerekről tudok akik dettó végigordítják a fodrászt, vagy az otthoni hajvágást...

    VálaszTörlés
  5. Köszi! Szerintem is jól áll neki!:)
    Ez igaz!:) A Rebeka is ordított először.
    Amúgy "nagyon élvezem" a Félixszel való fodrászkodást!:)
    Mikor az arca csupa könny, nyál és t@kony keveréke, hiába törölgetem, és még a haj is ráragad, tiszta olyan, mint az x-man-ből a farkas.:D
    Itthon megy győzöm fürdetni!

    VálaszTörlés