2009. április 20., hétfő

Budapest, szülőtréning

Így talált rám Anya az udvaron!:)


Játszottam a dömperrel....



...a vödörrel...


...és fejen álltam a trambulinon.


Rebeka mesét olvas a babának és a macinak.



Nemsokára indulunk a Vadaskertbe.
Hát, ez nem a mi napunk!
Elindultunk a benzinkútra, hogy, vegyünk autópálya matricát. A Tamás tette be a Félixet a kocsiba, én meg a csomagtartóba pakolásztam. Most először (és utoljára) a tetőre tette a pénztárcáját. És elindultunk. Mondanom sem kell, a pénztárcának, és benne lévő dolgoknak annyi.
Pedig nagyon hamar észrevettük.
Így a budapesti út elmaradt. Helyette a fél délutánt a Városházán töltöttük. Megint egy csomó pénz! Így a napunkat -70000Ft-tal zártuk.:( És a slusszpoén az, hogy a Tamás nem tud kimenni az ideiglenes igazolványával Ausztriába dolgozni, így vihetem ki én. Még szerencse, hogy a munkahelyén van szobája, és kint tud aludni, amíg meglesznek a papírjai.
A nap további részét az udvaron (már kicsit lenyugodva) töltöttük.

4 megjegyzés:

  1. Katim! Nyugodj meg! Gondolatban veled vagyok, és nagyon drukkolok, hogy a helyzethez képest a legjobban alakuljanak a dolgok!Nagyon reménykedem,hogy visszakerülnek az iratok..Sok puszi!!

    VálaszTörlés
  2. jaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjj nemá'!!!!!!!!!
    bakker :((((((((((((

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok az együttérzést! Igazán kedvesek vagytok!!!
    Ez a Mi formánk!:S
    De valamiért így kellett lennie!
    Jobb ez, mint esetlegesen frontálisan ütközni......

    VálaszTörlés