2009. április 21., kedd

Lélekfeltöltő kirándulás!

A játszótéren csusziztam....


....sétáltam a gerendán....


...elrohantam az Anya elől....


...sétáltam a billegős gerendákon egyedül...


...és egy "nagyfiúval" is.....


... továbbá pörögtem, és pörgettem!:)


Reggel, miután a Rebekát elvittem az oviba, mentem haza. A postaládánkból mi állt ki? Hát a pénztárca. A pénztől teljesen megfosztották ugyan, de az összes irat benne volt. Ha ezt előre tudjuk....de nem tudtuk.
10h-ra mentünk a Félixszel fejlesztésre. Most elég ügyes volt. Nem ordított, és csak 3-4-szer ugrált közben. Kevesebbet teljesített, mint szokott, de nagyon meg voltam vele elégedve!
A fejlesztés után elmentünk a barátnőmékhez ( A. nekem már az vagy) a "vizek városába"!
Igaz, egy kicsit nehézkesen indult a nap, mivel sikeresen eltévedtem (egy általam ismert teret az A. és egy hapsi is más útvonallal magyarázott, mint ahogy én tudtam, így elbizonytalanodtam, hogy biztos jól tudom-e a tér nevét).
Na mindegy! Az a lényeg, hogy végül megálltunk egy játszótérnél, és nem mozdultunk! Az A. és a L. pedig odajöttek. Némi játék után elmentünk az A-hoz. L. aludt egy jót, a Félix pedig nem. Ő "vadult" egy keveset a másik szobában, így pár kék folttal gazdagodott (a meglévő nemistudommennyi mellé).
Közben az A. rittyentett egy irtó fini paprikás krumplit. (KÖSZI!)
Miután belaktunk, elmentünk egy másik, kicsit messzebb lévő játszira. Nagyon szupi volt. A Félix majdnem minden játékot kipróbált és jól érezte magát. Velem együtt. Ott is begyűjtött pár kék foltot!:P
Elég későn indultunk vissza az az A-hoz. A Félix nagyon ordított, mikor eljöttünk a játszótérről.
Visszafelé bementünk a Mekibe. A Rebekának vittem haza egy happy meal menüt. Nagyon örült neki!:)
Mielőtt elindultunk, a Félix az A-ék udvarában még sikeresen orra esett a betonon. Így az orrát is lenyúzta! Hazafelé pedig elaludt az autóban, amit nem is csodálok, mivel napközben nem aludt semmit.
Itthon, vacsi és fürdés után sem kellett túl sokáig altatni!:)

1 megjegyzés: