2009. április 6., hétfő

Ismét óvoda és fejlesztés!

Az egyik kedvenc helyem!


Ugrálok az ágyon!


Buborékot fújtunk!:)


KATA! Ilyen a DM-es üveg!


Az éjjelük olyan volt, mint amire számítottam. Elég sokszor felébredt, kérte az innit. Meg is kapta, csak éppen nem azt, amit szeretett volna. Ivott belőle 1-2 kortyot, majd nagy méltatlankodások közepette visszaadta. A méltatlankodásokat variálta, hátha valamelyik hatásos lesz. Volt diszkrét nyekergés, határozott nyekergés, megható sírás (akkor tényleg sajnáltam), dühös sírás, enyhe dühöngés, dühöngés némi harapással, hiszti henteregve, és ezek kombinációja. De túléltük!:D
Rebekámat elvittem az óvodába, már nagyon örült neki, hogy mehet. Megbeszéltem az I. nénivel, hogy a szülinapi buliját holnap megtartják az óvodában (is)!
Ma a H. is jött a Félixhez. Szerintem ügyi volt, bár nem tudom, hogy mennyire jól ítélem meg a dolgokat. A PECS-es dolgokat jól csinálja, már ha odafigyel. Megpróbált a Duplóval is építeni. Pár kockát a helyére rakott. A könyvben is ügyesen mutogatott, igaz, a H. ujjával!:) Nagyon édi volt, mert amikor Ő úgy gondolta, hogy ügyes volt, akkor rámutatott a perecre, hogy kéri (a perec a jutalom)! ? Meg kellett zabálni!:))))
A délután nem úgy alakult, ahogy terveztem. Elkezdett fájni a fejem, így a sétát lefújtam. Gondoltam, majd kimegyünk az udvarra. Hát, ez sem sikerült. Az apu kiásta a régi hinta beton alapját, és átengedte a Répa kutyát. Így a Félixet már nem mertem kivinni, mert a kutya és a Félix viselkedése is kiszámíthatatlan. Remélem holnap ki tudunk menni.
A Rebeka segített az apunak az ásásban, a homokozó lapátjávalé lapátolt. Most elmentek a temetőbe öntözni.


RAKTAM FEL A RÉGEBBI NAPOKRA IS KÉPEKET!:)

3 megjegyzés:

  1. Óvoda, az nálunk is nagyon menő, Csobán imád óvodába járni!

    VálaszTörlés
  2. A Rebeka most egy kicsit meg volt "zakkanva", hogy 2 hétig nem volt oviban. Néha nagyon unatkozik itthon, mert a Félixszel nem tud játszani, én meg nem tudom Őt folyamatosan szórakoztatni.
    Tardos még nem óvodás?

    VálaszTörlés
  3. Ah köszönöm szépen a szemléltetést!!! :D
    na majd nekiveselkedünk.... :)

    és örülök a képeknek!! hiányoztak nagyon!! :)
    szépek & édesek a tesók!

    VálaszTörlés