2009. április 22., szerda

Egy "uncsi" nap!:)

Kicsit bibis az orrom!


Az udvaron ülve ugráltam a trambulinon....


...és ismét sokszor felmásztam a létrára.



Rebeka a létrán!:)



A szokásos reggeli dolgok után itt volt a H., és fejlesztette a Félixet.
Közben én "letoltam" az Apu haját.
H. azt mondta, hogy ma nagyon ügyes volt a Félix (valamennyit én is láttam, és tényleg:D)!
Félix ma megint az Apájával aludt.
Közben én elmentem a T-hoz (ő egy idős barátnőm), és beszélgettünk egy kicsit.
Délután megint csak az udvaron voltunk.
Elég "uncsi" volt ez a nap!:)

4 megjegyzés:

  1. Szóval uncsi, na az a legjobb, amikor minden megy magától és semmi újdonság nincs!

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg így van!:)
    Furcsa is volt a tegnapi napunk!
    Folyton úgy éreztem, hogy elfelejtettem valamit!:DDDD

    VálaszTörlés
  3. Katim!Még nem alszik a Félix, hogy nem írsz? (ma) Jók a képek a huncutról a játszinkon!
    Igen Katim! Barátnők vagyunk!Sajnos, hogy ez a közös sors hozott össze, de ez legalább pozitív hozadék....Pusszzziiiii!

    VálaszTörlés
  4. Hali!
    Dehogy! Csak a Tamás kisajátította a gépet!:(
    Az utóbbi pár napban alig fértem ide.
    Meg is látszik!:)

    VálaszTörlés