2009. április 27., hétfő

Rohanós nap!

Este piros vízben fürödtünk a Rebekával....


...mindenféle "vadulóst" játszottunk....


....és eláztattuk a fürdőszobát!:)



Reggel, amikor éppen indultam haza az óvodából, összefutottam a K-val, aki jótékonysági gálát szervez az Autista Alapítványnak. Megkért rá, hogy pár plakátot ragasszak ki az ismerőseim üzleteiben. Hát megtettem. Csak közben egy csomó időt eldumáltam!:) De jó volt.
Aztán rohantam haza, gyors pakolás következett, mert 11h-ra jött a H. a Félixhez. Ma nagyon ügyi volt, jó sok feladatot meg tudtak csinálni. Igaz, hogy a végére már besokallt a Manó, és ugrándozott, nyekergett meg folyton odajött hozzám fülezni, de összességében meg vagyok vele elégedve!
Ebéd után megint az apájával aludt, mert nekem a telefonrendelést kellett intéznem (a kórházban minden 2. évben lehet venni nagyon kedvezményes áron telefont, amivel egymás között ingyen beszélhetünk ).
Délután megkértem az aput, hogy vigye el a Félixet a játszótérre, hogy a Rebekával tudjunk egy kicsit kettesben játszani. Nagyon jó volt! Tudom, hogy ez nagyon hiányzik a Rebekának (meg nekem is). A Félixtől nem nagyon lehet játszani. Egyrészt azért, mert mindig "szétrontja" a játékot, másrészt pedig azért, mert nagyon anyás és féltékeny. Nem szereti ha a Rebekával foglalkozok, neki beszélek. Egyedül az esti meseolvasást hajlandó "eltűrni". Azt Ő is szereti, bár nem mindig figyel. Ha meg a Rebeka beleül az ölembe, akkor kész a dühroham. Ő nem akar oda ülni, vagy ha mégis, akkor csak pár másodpercig. De azt nem hagyja, hogy a Rebeka ott üljön.
Ez van!
Most volt egy jó délutánom, csak a Rebusommal.:) Ha az apu is benne lesz, akkor ezt többször is megismételjük!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a srácok. Rebekáért meg külön esz a fene. Bebét lánynak rendeltem. Csupa hapek:) Félixhez külön kijár valaki? Én most akarom Mátét bekönyörögni a Delejbe valahogy foglakozásokra. Persze oda is el kell majd menni,ami azért elég húzós lesz, de ők tényleg profik.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ha gondolod, néha szívesen kölcsönadom a Rebekát!:)))
    Én meg a Bebédért vagyok oda, meg vissza!

    Kétszer jön a H. hozzá maszekba, kétszer megyünk korai fejlesztésre, és egyszer pedig szenzomotoros tornára. Ez utóbbit a Vadaskertben javasolták, és pont volt itt nálunk szakember, és így ingyenes.

    VálaszTörlés
  3. Annyira édesek a kádban,és jó látni, hogy Félix elfogadja Rebekát!Sőt..együtt kacagnak!Rebekával a kettesbenlét szuper ötlet, remélem apukád tud majd segíteni!

    VálaszTörlés